عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران:

اقتدار ایران، دشمنان را به ستوه آورده است

مهدی چمران عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران دشمنان را به ستوه آورده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی چمران عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که در آستانه مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد گفت:دشمنان انقلاب اسلامی آنچه در قالب توطئه و فتنه در سال ۸۸ برای ایران تدارک دیده بودند، در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که با هوشیاری مقام معظم رهبری و ملت ایران با شکست مواجه شد.

وی افزود: دشمنان نظام از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، انواع توطئه‌های خود را در نقاط مختلف کشور در قالب کودتا، حمله نظامی و جنگ تحمیلی آغاز کرده است.

چمران تصریح کرد: ملت ایران با وجود همه دشمنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها به پیش رفتند و به نصرت‌های بزرگی تاکنون دست یافته‌اند؛ به طوری که ایران در بین کشور‌های منطقه و خاورمیانه پیروز بوده و الگویی برای ملت‌های مسلمان به‌شمار می‌آید.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به توطئه‌های دشمنان نظام با ایجاد کودتا‌های مخملی طی سال‌های مختلف اشاره کرد و گفت: دشمن با فتنه‌انگیزی در صدد براندازی نظام اسلامی بوده که می‌توان به فتنه سال ۷۸ و ۸۸ اشاره کرد که بدون کسب یک پیروزی با شکست مواجه شدند. در فتنه سال ۸۸ دشمن با بهانه قرار دادن انتخابات ریاست جمهوری نقشه فتنه خود را آغاز کرد و در نهایت به حرمت‌شکنی در عاشورای حسینی ختم شد که غیرقابل تصور و پذیرش برای ملت ایران بود.

چمران یادآور شد: مبدا آغاز انقلاب اسلامی ایران از عاشورا است، در محرم سال ۴۲ به دستور امام راحل در همه منابر، از حکومت و قلدری‌های رژیم سلطنتی گفته شد که این آغازگر نهضت در این سال و نتیجه آن به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ منتهی شد.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر صلابت امام حسین (ع) در سال ۶۱ ه. ق. نبود، امروز مشخص نبود از اسلام چه باقی مانده بود؛ خون سرخ حسین (ع) منجر به زنده ماندن اسلام در تاریخ شده است که پرچم برافراشته این مکتب منتهی به ظهور مهدی موعود (عج) خواهد شد.

وی افزود: در دی‌ماه سال ۸۸ با حرمت‌شکنی که فتنه‌گران در روز عاشورا به راه انداختند، رگ غیرت مردم به جوش و خروش آمد، به طوری که ملت دیگر نتوانستند این اقدام را تحمل کنند، در نتیجه به صحنه آمده و حسینی بودن‌شان را به رخ دشمنان کشیدند.

چمران تصریح کرد: امروز انقلاب و مکتب ما برای زنده ماندن باید همچون دیروز در راه سیدالشهدا (ع) حرکت کند؛ امروز بهانه جدید دشمن مسائل هسته‌ای، حقوق بشر است اگر چه این‌ها بهانه‌ای بیش نیست چراکه اصل دشمنی استکبار با مکتب و حکومت اسلامی ایران است.

وی افزود: در جنگ تحمیلی باوجود حمایت‌های بلوک غرب و شرق از صدام، ایران پیروز میدان نبرد شد و امروز نیز شاهد کسب پیروزی‌های مختلف در عرصه‌های علمی و نظامی هستیم.

وی یادآورشد: در گذشته وقتی یکی از ناوگان‌های آمریکا وارد بندر و کشوری می‌شد، آن کشور بدون جنگیدن تسلیم آمریکا می‌شد، اما امروز ناوگان آمریکا در خلیج فارس آرامش ندارند و توسط قایق‌ها و پهباد‌های ایرانی مورد رصد دقیق هستند و این نشان از اقتدار ملت ایران دارد.

منبع ایسنا

انتهای پیام/ژ

جمهوری اسلامی ایران الگوی مسلمانان جهان

برچسب ها: 9 دی ، تجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.