آغاز اکران فیلم‌های جشنواره عمار در ۱۵ نقطه بروجرد

دبیر جشنواره فیلم عمار در بروجرد از آغاز اکران ۲۰ فیلم جشنواره عمار در ۱۵ نقطه بروجرد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد پیرهادی، دبیر جشنواره فیلم عمار در بروجرد دوشنبه، دهم دی در جمع خبرنگاران، گفت: ششمین دوره اکران فیلم‌های عمار در بروجرد آغاز شده که امسال ۲۰ فیلم در قالب‌های مختلف در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد فیلم دو فیلم مستند، سه فیلم در خصوص اتفاقات سال ۸۸، هشت فیلم برای رده سنی نوجوانان، سه فیلم کوتاه مختص مساجد آماده هستند که اکران فیلم‌ها آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

پیرهادی ادامه داد: امسال فیلم های جشنواره عمار در روستاهایی که اعلام آمادگی کرده‌اند اکران خواهد شد و تلاش می‌شود تا فیلم‌های منتخب در نقاط بیشتری به نمایش گذاشته شود.

وی گفت: فیلم‌های جسنواه عمار معمولاً در دو قالب تخصصی و عمومی، کوتاه و بلند اکران می‌شوند که این برنامه در طول سال ادامه دارد اما بیشترین اکران آن‌ها از نهم دی‌ماه به مدت یک هفته صورت می‌گیرد.

دبیر جشنواره فیلم عمار در بروجرد تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره عمار تولید و اکران فیلم‌های انقلابی و ارزشی در جامعه است که این فیلم‌ها باتوجه به ساخت آن‌ها برای گروه‌های سنی مختلف می‌تواند اثرگذاری مناسبی داشته باشد که استقبال از فیلم‌های عمار بسیار زیاد است.

انتهای پیام/د

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره عمار در ۱۵ نقطه بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.