رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی:

هزار میلیارد تومان اعتبار برای دریاچه ارومیه و پروژه‌های آب‌های مرزی پیش بینی شده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی گفت:در لایحه بودجه سال آینده، هزار میلیارد تومان اعتبار برای دریاچه ارومیه و پروژه‌های آب‌های مرزی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ناصر حضرتی پر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت استان در آذربایجان غربی در بودجه سال ۹۸ گفت:بسیاری از آمار‌های اعلامی و اظهارنظر‌ها در بین افکار در خصوص بودجه توسط برخی از افراد غیرمسئول غیرکارشناسی و غیرواقعی است، چون در این حوزه همه آمار‌ها شفاف و کارشناسی در اختیار مردم و دستگاه‌ها قرار گرفته و می‌گیرد.
 
وی ادامه داد:درآمد استان در لایحه بودجه سال آینده ۱۲۱۷ میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به سال جاری ۱۱ درصد رشد دارد.

وی افزود:اعتبارات هزینه‌ای استان در سال آینده ۴۹۱ میلیارد تومان پیش بینی شده است که نسبت به سال جاری ۲۴ درصد رشد دارد و در رتبه ۱۰ کشوری قرار داریم.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی بیان کرد:در لایحه بودجه سال آینده ۱۲۱۷ میلیارد تومان در بخش عمرانی، ۳۶۲ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ملی و کلی استانی شده و بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای دریاچه ارومیه و پروژه‌های آب‌های مرزی از صندوق توسعه ملی پیش بینی شده است.

 

در حال تکمیل/م

 

نشست خبری رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.