برخورد قاطع راهداری با متجاوزین به حریم جاده‌های استان

رئیس ادار راه و حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب گفت: در راستای حفظ حریم راه آزاد سازی جاده‌هایی که مورد تجاوز واقع شده است، در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، علی اشرف زاده رئیس ادار راه و حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب افزود: در راستای صیانت از حریم محور‌های ارتباطی استان آذربایجان غربی و آزاد سازی و پاکسازی تصرفات غیرقانونی عناصر فرصت طلب و سودجو، طی چندین رشته عملیات راهداری با هدایت و راهبری اداره ایمنی راه و حریم، با حکم دادستانی یک مورد از ساخت و ساز‌های غیر قانونی و تاسیسات فاقد مجوز‌های لازم با حضور نیرو‌های راهداری میاندوآب و با کمک نیروی انتظامی رفع آثار گردیده است.
 
وی ادامه داد: در همین راستا رفع تصرف و قلع و قمع الوار‌های دپوشده در حریم راه واقع در جاده فسندوزهمچنین محور میاندوآب-تبریز توسط اکیپ صیانت از حریم راه اداره راهداری شهرستان میاندوآب انجام شد.
 
اشرف زاده با بیان اینکه طی همین مدت اخطاریه‌های لازم به ساخت و ساز‌های غیر قانونی دلالت گردیده، افزودد: با تداوم و تسری گشت‌های روزانه راهداری و نظارت وافر بر چگونگی پروسه‌های مورد بحث، شاهد کاهش عملیات‌های عمرانی غیرمجاز در داخل حریم‌های حفاظتی محور‌های ارتباطی استان می‌باشیم.
 
انتهای پیام/م
 

برخورد با متجاوزین حریم جاده ای

برچسب ها: حمل و نقل ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.