گزارش فاکس اسپورت از آمادگی مهمترین بازیکن ایران برای دیدار با ویتنام

سایت فاکس اسپورتس آسیا از آمادگی کامل علیرضا جهانبخش برای دیدار برابر ویتنام در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سایت فاکس اسپورتس آسیا، ضمن این که علیرضا جهانبخش را مهمترین بازیکن تیم ملی ایران توصیف کرد از آمادگی کامل این هافبک مصدوم برای رویارویی با ویتنام خبر داد.

تیم‌های ملی ایران و ویتنام در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا روز شنبه رو در روی هم قرار خواهند گرفت و به نوشته فاکس اسپورتس با آمادگی جهانبخش و اضافه شدن او به ترکیب تیم ملی ایران، تیم کی روش قوی‌تر از قبل خواهد شد.

به گزارش این رسانه، هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس پس از این که به دلیل مصدومیت در پیروزی پنج بر صفر ایران برابر یمن غایب بود در آستانه بازی با ویتنام توانست به تمرینات گروهی بازگردد.

ایران به عنوان یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی به این مسابقات قدم گذاشته و با پیروزی ۵-۰ برابر یمن قدرت نمایی کرد. مهدی طارمی دو گل به ثمر رساند، در حالی که اشکان دژاگه، سردار آزمون و سامان قدوس هر کدام، یک گل تیم برای تیم ملی به ثمر رساندند و سه امتیاز اول این مسابقات را کسب کردند.

اکنون آن‌ها پیش از مواجهه بسیار مهم خود با تیم قدرتمند منطقه ASEAN یعنی ویتنام قوی‌تر هم خواهند شد، زیرا مهمترین بازیکن آن‌ها یعنی جهانبخش برای بازی با اژدهایان طلایی آماده است.

ایران در تاریخ ۱۲ ژانویه با ویتنام بازی می‌کند و سپس در بازی نهایی مرحله گروهی خود روز ۱۶ ژانویه به مصاف عراق خواهد رفت.


بیشتر بخوانید:

کی روش تنها گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال کلمبیا شد

کی روش: نمایش تیم ملی ویتنام من را متعجب کرد/ رقابت‌های سختی پیش رو داریم

بازتاب جهانی اختلاف کی روش و برانکو



انتهای پیام/

گزارش فاکس اسپورت از آمادگی کامل جهانبخش برای بازی با ویتنام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار