رسانه ویتنامی: هر تیمی نمی‌تواند از تیم ملی فوتبال ایران امتیاز بگیرد

یک رسانه ویتنامی در آستانه دیدار تیم‌های ملی ایران و ویتنام با تمجید از ملی پوشان کشورمان نوشت در جام ملت‌های آسیا هر تیمی نمی‌تواند از ایران امتیاز بگیرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ فردا (شنبه) به مصاف هم خواهند رفت.

برای ویتنامی‌ها که در بازی اول خود برابر عراق در دقایق پایانی با نتیجه ۳-۲ شکست خورد، این دیدار بسیار حساس و سرنوشت ساز است و شاگردان پارک هانگ سئو سخت در تلاشند تا از این بازی دست پر برگردند.

در همین راستا رسانه‌های ویتنامی به تحلیل این بازی پرداخته اند.

سایت روزنامه «نان دان» با اشاره به این که ویتنام در ۲ دیدار باقیمانده باید برابر ایران و سپس یمن به میدان برود، ایران را «کوه واقعا بلندی» برای بازیکنان کشورش توصیف کرد و نوشت آن‌ها تیم قدرتمندی دارند که توسط کی روش هدایت می‌شود.

پارک شاگردانش را برای رویارویی با تیم شماره یک آسیا به گونه‌ای آماده می‌کند که فشار از روی آن‌ها برداشته شود و با اعتماد به نفس بازی کنند.

سایت doisongphapluat نیز درباره این بازی نوشت، پس از شکست برابر عراق در روز اول بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، وظیفه حیاتی تیم ویتنام در بازی برابر ایران، کسب امتیاز است که امید این تیم برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی را زنده نگه دارد. فضایی پر از راحتی و اعتماد به نفس در تیم ویتنام به چشم می‌خورد.

این سایت در ادامه می‌نویسد، شکست تاسف بار برابر عراق، ویتنام را مجبور کرده در ۲ بازی باقیمانده برابر ایران و یمن به شدت تلاش کنند تا بعد از بازی حسرت نخورند.

ایران تیم قدرتمندی است که کارلوس کی روش، همان کسی که آن‌ها را به جام جهانی برد، مربیگری آن‌ را بر عهده دارد و این تیم همچنان تیم شماره یک آسیا است.

به همین جهت پارک و دستیارانش سعی کرده اند فضای خوش‌بینانه و شادی را در تیم ایجاد کنند و فشار روانی را از دوش بازیکنان ویتنام بردارند.

در پایان، این گزارش آمده است، باید پذیرفت که به دست آوردن یک امتیاز در برابر ایران در این زمان برای هر تیمی (نه فقط ویتنام) در جام ملت‌های آسیا، بسیار دشوار است. اما در فوتبال، گاهی اوقات باید خودت را باور کنی. تیم ویتنام در حال حاضر با مشکلات بیشتری مواجه شده است و این زمانی است که قهرمان جام AFF (جام منطقه جنوب شرق آسیا) باید در رویارویی با "مردان بزرگ" فوتبال قاره از خود شهامت نشان دهد.


بیشتر بخوانید:

تمرین تیم ملی فوتبال در مجموعه کریکت ابوظبی

 دومین جلسه تمرین تاکتیکی شاگردان کی روش در امارات / حضور ویتنامی ها در اطراف ملی پوشان

کی‌روش با کلمبیا به توافق رسید

نگاهی به آمار و ارقام دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا


انتهای پیام/

رسانه ویتنامی: ایران مانند کوه مرتفعی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار