دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ۳ شهر مازندران

ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران شکارچیان غیرمجاز در شهر‌های  آمل، قائمشهر و ساری را به همراه ۱۲ قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت و کنترل درمنطقه کوهستانی لاریجان  از شکارچیان غیرمجاز ۳ قبضه سلاح شکاری  کشف و ضبط کردند.

در ماموریت دیگرماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت زنی در منطقه دابودشت سه شکارچی متخلف را به همراه ۳ قبضه سلاح شکاری و ۳۰ عدد فشنگ  دستگیر کردند و در ادامه ماموریت  ۱۳رشته دام هوایی صید پرندگان تخریب شد.

لازم به ذکر است؛ ۳ قطعه  خوتکا اسیر شده در دام هوایی تلف شد و یک قطعه مرغابی با کمک ماموران یگان رها سازی شد.

 در ساری ماموران یگان حفاظت محیط زیست کشف و در حین گشت  و کنترل در آب بندان روستای سید محله از شکارچیان غیرمجاز ۳ قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.

در ماموریت دیگرماموران یگان حفاظت محیط زیست در حین گشت و کنترل شبانه در جنگل لاجیم شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکاری دستگیر کردند.

 در قائمشهر ماموران یگان حفاظت محیط زیست در گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز دو قبضه سلاح شکاری که یک قبضه قاچاق بوده و یک قطعه مرغابی کشف و ضبط کردند.

 ماموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار ۲۵ رشته دام هوایی صید پرندگان را جمع آوری و در منطقه آیش کاردگرمحله یک باب کومه صیادی را تخریب کردند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۲ قبضه سلاح شکاری در شهر‌های  آمل، قائمشهر و ساری

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار