رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه:

برگزاری ۱۰۰ گفتمان دینی در مدارس قروه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: از آغاز سال تحصیلی جدید این اداره بیش از ۱۰۰ گفتمان دینی دانش آموزی را در مدارس این شهرستان برگزار کرده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام علی محسن منتشلو، در هفتاد و دومین جلسه ستاد شئون مناسبت‌های دینی شهرستان قروه، با تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: باید زندگی ما در اوج فرهنگ فاطمی باشد.

وی با اشاره به تقارن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و همچنین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، افزود: لازم است تا در جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شان ایام حزن و اندوه فاطمیه را رعایت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اشاره به لزوم اهمیت اهالی مساجد و تکایا به تقارن ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه، ادامه داد: نباید هیچیک از این دو برنامه بخاطر برنامه دیگر تعطیل شود.

حجت الاسلام منتشلو با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه سال گذشته برنامه‌های بسیاری برای دانش آموزان سطح شهرستان برگزار شد، یادآور شد: در سال جاری نیز این برنامه‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در راستای اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی همواره در تکاپوست و از آغاز سال تحصیلی جدید این اداره بیش از ۱۰۰ گفتمان دینی دانش آموزی را در مدارس این شهرستان برگزار کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه همچنین از برگزاری یک جلسه توجیهی برای روحانیون اعزامی از قم با حضور امام جمعه قروه خبرداد و گفت: در راستای سیاهپوشی خیابان‌ها و معابر شهر، بسیجیان پایگاه‌های مساجد با اداره تبلیغات اسلامی همکاری لازم را باید داشته باشند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.