اپل تائیدیه شش نسخه از آیپدهای خود را از EEC دریافت کرد +تصاویر

به تازگی تائیدیه‌ آیپدهای جدید شرکت اپل در فضای مجازی منتشر شدند که اطلاعات جدیدی از نسل بعد محصولات اپل می‌دهند.

اپل تائیدیه شش نسخه از آیپدهای خود را از EEC دریافت کرد+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی قبل سایت Digitimes گزارشی درباره معرفی دو آیپد جدید در نیمه اول سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر کرد. یکی از این دو محصول جدید، آیپد مینی ۵ و دیگری یک آیپد اقتصادی است.

اکنون طبق خبری که به دستمان رسیده است چند محصول از شرکت اپل موفق به دریافت گواهینامه کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) شده‌اند. این گزارش به ما از حضور شش نسخه مختلف از آیپدهای ۲۰۱۹ خبر می‌دهد.

شماره مدل‌های A2123 ،A2124 ،A2153 ،A2154 ،A2133 و A2152 موفق شدند تاییدیه‌های لازم کمیسیون اقتصادی اوراسیا را کسب کنند. باید به این نکته توجه کرد که اپل، آیپدهایش را در دو نسخه بر اساس پشتیبانی از وای فای یا ارتباط شبکه‌ای تقسیم بندی می‌‌کند. در نتیجه احتمال این که سال آینده سه مدل آیپد جدید را در فروشگاه‌ها ببینیم.

نسخه سیستم عامل این آیپدها، بر اساس تائیدیه‌های منتشر شده، iOS 12 خواهد بود. اطلاعات کمی از آن‌ها به دست ما رسیده است. برای مثال گفته می‌شود که آیپد اقتصادی اپل دارای نمایشگر ۹.۷ اینچی خواهد بود و احتمالا یکی از آیپدهای سال ۲۰۱۹ از یک نمایشگر ۱۰ اینچی استفاده کند.

اگر به خاطر داشته باشید اپل در سال گذشته دو مدل آیپد پرو با نمایشگرهای ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی معرفی کرد. اپل در این آیپدها با تغییر Touch ID به Face ID جهش بزرگی در سیستم امنیتی دستگاه‌هایش ایجاد کرد. در آیپدهای سال گذشته خبری از حذف جک هدفون ۳.۵ میلیمتری دستگاه نبود. در نتیجه این کار، کاربران دیگر نیازی به خرید هدفون‌های بی‌سیم گران قیمت نداشتند. احتمال دارد اپل این شیوه را دنبال کند تا فروش محصولاتش کاهش پیدا نکند و حالت اقتصادی یکی از آیپدهایش زیر سوال نرود.

برای پردازنده نیز احتمال می‌رود این شرکت از A12 Bionic استفاده کند زیرا این قطعه امتحان خود را پس داده است. اطلاعات خاص دیگری مانند تاریخ معرفی و جزئیات آپیدها در دسترس ما نیست اما با توجه به این که سال گذشته اپل پنج هفته پس از این که مجوزهای EEC را دریافت کرد، آیپدهایش را معرفی کرد ممکن است این بار نیز همین اتفاق بیافتد.

اپل تائیدیه شش نسخه از آیپدهای خود را از EEC دریافت کرد+تصاویر

اپل تائیدیه شش نسخه از آیپدهای خود را از EEC دریافت کرد+تصاویر

اپل تائیدیه شش نسخه از آیپدهای خود را از EEC دریافت کرد+تصاویر


بیشتر بخوانید: جمع بندی نمایشگاه CES ۲۰۱۹ | معرفی بهترین محصولات در ۱۴ بخش متفاوت +تصاویر 


انتهای پیام/

آیپدهای جدید اپل تائیدیه گرفتند

برچسب ها: فناوری ، اپل ، آیپد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار