تغییر شکل عجیب صورت مرد جوان در اثر تومور وحشتناک! +فیلم

عمل جراحی، صورت پسر جوان مکزیکی را که در اثر یک تومور بدخیم به شکلی وحشتناک درآمده بود، به حالت عادی برگردانده است.

تغییر شکل عجیب صورت مرد جوان در اثر تومور وحشتناک! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عمل جراحی، صورت پسر جوان مکزیکی را که در اثر یک تومور بدخیم به شکلی وحشتناک درآمده بود، به حالت عادی برگردانده است. «ادریان اسپینو» که اهل شهر «چی وا وا» در مکزیک است، کودک بود که والدینش متوجه یک کوفتگی روی صورتش شدند.

«ماریا»، مادر ادریان در این باره گفت: «از آنجا که ادریان همیشه صورتش را با دستش نگه  می‌داشت و گریه می‌کرد، من به همسرم گفتم شاید صورت ادریان به جایی برخورد کرده و دچار کوفتگی شده است.

اما مدتی بعد این کوفتگی متورم شد و حدود ۳ کیلو رشد کرد تا جایی که چشم سمت راست، زبان و بینی او را پوشاند. تلاش‌ها برای متوقف کردن رشد این تومور به جایی نرسید و رشد آن ادامه داشت. پدر ادریان، «اسنر ادریان» را در یک بیمارستان بستری کرد و بنا بر تشخیص پزشکان مشخص شد که ادریان دچار دیسپلازی فیبروز، یک ناهنجاری غیرمعمول استخوانی که در آن بافت زخم مانندی در محل استخوان ایجاد می‌شود، شده است.

بنا بر گفته اسنر، پزشگان به او گفتند که این ناهنجاری در تمام صورتش منتشر شده و در ابتدای مراحل انتشار است و برای آن هیچ درمانی وجود ندارد. بنا بر گفته پزشکان رشد این تومور زمانی متوقف می‌شد که رشد فرد متوقف شود.

با این حال برخی پزشکان در پایتخت مکزیک از امکان برداشتن تومور به کمک عمل جراحی خبر دادند ولی تنها خبر بد برای ادریان و خانواده‌اش این بود که ممکن است برداشتن تومور روی سلامتی ادریان تاثیر زیادی بگذارد. سرانجام ادریان و پدرش پس از صحبت‌های اولیه با پزشک و طی هزاران مایل به مکزیکوسیتی برای انجام عمل جراحی مراجعه کردند.

تغییر شکل عجیب صورت مرد جوان در اثر تومور وحشتناک! + فیلم

این عمل جراحی پر خطر توسط دکتر «لائورا اندراده دلگادو» انجام شد. حال سه ماه پس از انجام عمل ادریان دوران نقاهت خود را می‌گذراند.  گفتنی است؛ در حالی که پیش‌تر ادریان در خوردن و آشامیدن دچار مشکل بود و مجبور بود به صورت نشسته بخوابد اما حالا همه چیز تغییر کرده است. او اکنون با بینی خود نفس می‌کشد، با دهانش غذا می‌خورد و آب می‌نوشد و مانند یک انسان عادی می‌خوابد.  مراحل درمان این پسر جوان ادامه دارد.

تغییر شکل عجیب صورت مرد جوان در اثر تومور وحشتناک! + فیلم

انتهای پیام/

عمل جراحی پرخطر، پسر جوان را از شر تومور بدخیم نجات داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار