آیین‌های بزرگداشت ۱۲ بهمن برگزار می‌شود

آیین‌های بزرگداشت ۱۲ بهمن، در شهرکرد و دیگر مراکز شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

آیین‌های بزرگداشت ۱۲ بهمن برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالروز ورود مقتدرانه امام خمینی (ره) به میهن و آغاز برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر، آیینی با عنوان «۴۰ سال ولایتمداری در پرتو عمل به فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و عدالت‌گستری» در شهرکرد مرکز استان برگزار می‌شود.

زمان این برنامه، از ساعت ۱۰ صبح فردا جمعه ۱۲ بهمن ۹۷ با سخنرانی، اجرای سرود، شعرخوانی و مداحی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اعلام شده است.

رژه موتوری نیز از ساعت ۹:۳۰ صبح فردا با عنوان «نشاط و شادابی انقلابی» از فرودگاه شهید استکی تا مصلای شهرکرد برپا می‌شود.

نظیر این ویژه برنامه به طور همزمان، از میدان آزادگان تا مصلای شهر لردگان، از گلزار شهدا تا مصلای نماز جمعه بروجن، از سه راه فرمانداری تا حسینیه محمد رسول‌الله (ص) چلگرد، از گلزار شهدا تا مصلای نماز جمعه فارسان، از فرمانداری تا گلزار شهدای اردل، از خیابان امام خمینی (ره) تا مسجد امام حسین (ع) شلمزار، از میدان عمان سامانی تا گلزار شهدای سامان و از میدان دستان تا مسجد جامع بن برگزار خواهد شد.

از هم استانی‌ها و علاقمندان به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا دعوت شده است تا در این مراسم شرکت کنند.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

بزرگداشت ۱۲ بهمن در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.