بلایی که عروسک های تبلیغاتی سر گردشگر آوردند! +فیلم

پرسنل یک فروشگاه که عروسک‌های تبلیغاتی را بر تن داشتند، در اقدامی عجیب و غیرحرفه‌ای یک توریست را مورد ضرب‌وشتم شدید قرار دادند.

 بلایی که عروسک های تبلیغاتی سر توریست آوردند! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس چین از دستگیری دو پرسنل یک فروشگاه که دو گردشگر را مورد ضرب‌وشتم شدید قرار داده بودند، خبر داد. این دو پرسنل که در نقش عروسک های تبلیغاتی «میمون پادشاه» و «گراز» در مقابل یک فروشگاه سرگرم جذب مشتری بودند که با دو گردشگر مرد به صورت فیزیکی درگیر شده و آنها را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

ویدئویی که توسط یکی از عابران پیاده و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده، لحظه درگیری این دو نفر با یکی از گردشگر را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی چین شده، مشاهده می‌شود که این گردشگر نگون‌بخت با مشت و لگد توسط این دو پرسنل فروشگاه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

این درگیری هنگامی رخ داد که این دو نفر در خیابان از گردشگران درخواست می‌کردند با آنها عکس بگیرند. ظاهراً رد این خواسته توسط این دو گردشگر و اصرار این دو پرسنل فروشگاه منجر به درگیری میان آنها شد. این درگیری شنبه شب و در یکی از خیابان‌های چین رخ داد و هنوز مکان دقیق این درگیری اعلام نشده است. پلیس هویت دو پرسنل فروشگاه را «سان ووکونگ» و «ژئو باجی» اعلام کرده است. پلیس از بازداشت هر چهار نفر که در این درگیری حضور داشتند، خبر داده است. تحقیقات پلیس چین در این باره ادامه دارد. هنوز مشخص نیست اقدام عجیب این دو پرسنل فروشگاه تا چه اندازه به جذب مشتری و فروش محصولات فروشگاه کمک کرده است.

گفتنی است؛ ضرب و شتم این دو گردشگر در یکی از خیابان های چین در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز ضرب و شتم یک کودک خردسال اکراینی توسط مادرش در یکی از فروشگاه های این کشور خبرساز شده بود. این زن جوان در اقدامی عجیب با لگد به سمت پسرش حمله‌ور شده بود و او را در مقابل چشم همبازی‌هایش مورد ضرب و شتم قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.