اختتامیه لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان + تصاویر

آیین اختتامیه دومین دوره لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان، گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید سرافراز "غلامرضا لنگری زاده"، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سالن اجتماعات کوثر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیررضا آشورماهانی در اختتامیه دومین دوره لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ایام الله دهه ی مبارک فجر، در حیات تاریخی کشور ما و هدایت مردم به سمت حق، طی تاریخ چهل ساله ی کشور تأثیر بسزایی داشته است.

اختتامیه لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان

وی افزود: دشمنان ما همواره در طول این مدت سعی کرده اند به شکلی عمل کنند که این انقلاب را از یاد، ذهن و افکار ما ببرند، مطمئناً وجود چنین ایامی که یادآور دوران درخشانی از تاریخ انقلاب ماست، سبب خواهد شد دشمنان به افکار پلید خود دست پیدا نکنند.

آشورماهانی تصریح کرد: در طلیعه ی این روزهای درخشان، آنچه که حائز اهمیت است، احترام به خون شهیدان ماست که خدمات ارزنده ای به این انقلاب کردند و با خون خود درخت این انقلاب را آبیاری کردند.

اختتامیه لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان

وی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت ایام سوگواری دخت نبی اکرم(ص)، حضرت زهرا (س)، یادآور شد: این بانوی بزرگ اسلام در بین ما مسلمانان برترین و والاترین بانوی جهان در تمامی قرون و اعصار بوده و شخصیتش نشان دهنده ی صبر لایزال نبویست.

رییس هیئت اسکیت استان کرمان به لیگ اسکیت سرعت استان کرمان اشاره کرد و بیان داشت: نخستین دوره ی این لیگ سال گذشته برگزار شد و امسال شاهد برگزاری دومین دوره ی آن با نام شهید والامقام "غلامرضا لنگری زاده"، طی سه مرحله به میزبانی دو شهرستان کرمان و سیرجان بودیم.

اختتامیه لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان

آشورماهانی با اعلام اینکه دو مرحله‌ی این لیگ در کرمان و یک مرحله در سیرجان برگزار شده است، افزود: لیگ اسکیت سرعت استان کرمان در قالب ۱۳ تیم در بخش آقایان و ۱۴ تیم در بخش بانوان مجموعاً در قالب بیش از ۳۰۰ ورزشکار برگزار شد.

وی تصریح کرد: این حرکت در نوع خودش در کشور بی نظیر است که جای بسی تقدیر از همه دارد.

آشورماهانی یادآور شد: در این مراسم بیش از ۳۹۰ حکم در بخش انفرادی و بیش از ۱۵۰ حکم و مدال در بخش تیمی توزیع خواهد شد.

اختتامیه لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان

رییس هیئت اسکیت استان کرمان هدف از برگزاری این لیگ را توسعه و ترویج ورزش اسکیت در بخش رشته ی سرعت عنوان کرد و از برگزاری رقابت هایی در سایر رشته های اسکیت استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

آشورماهانی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری چنین رقابت هایی شاهد حضور حداکثری اسکیت بازان دیار کریمان در بین ورزشکاران بنام کشور و مسابقات برون استانی و بروزن مرزی باشیم.

اختتامیه لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان

وی با اعلام اینکه هم اکنون در جمع 5 هیئت برتر کشور قرار داریم، قول مساعد داد: در سال 98 جزو سه استان برتر کشور باشیم.

آشورماهانی از خدمات و حمایت های امیری خراسانی سکاندار ورزش استان و اعضای هیئت های اسکیت استان و شهرستان ها برای پیمودن مسیر و رسیدن به جایگاه امروز قدردانی کرد.

اختتامیه لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان

 

اختتامیه لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان

انتهای پیام/ب

برگزاری مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار