نقوی حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فراکسیون نمایندگان ولایی به نمکی رأی اعتماد می‌دهد

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی، گفت: این فراکسیون به سعید نمکی؛ وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رأی اعتماد می‌دهد.

فراکسیون نمایندگان ولایی به سعید نمکی رأی اعتماد می‌دهدسیدحسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جزییات جلسه صبح امروز یکشنبه (۱۴ بهمن ماه) این فراکسیون، گفت: جلسه فراکسیون با حضور سعید نمکی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ابتدا نمایندگان ولایی و اعضای فراکسیون سوالات خود را درباره موضوعاتی همچون  چه برنامه‌ای برای عدالت آموزشی و بهداشت و درمان دارید؟، آیا بعد از جلسه رأی اعتماد با مجلس تعامل خواهید داشت؟ با توجه به اینکه اعتبارات حوزه طرح سلامت بالاترین اعتبار است، با طرح سلامت چه خواهید کرد و چگونه می‌خواهید آن را ادامه دهید؟ اقتصاد حوزه سلامت و بهداشت و درمان دارای اهمیت بوده و نیازمند مدیریت است. برنامه شما برای پزشک خانواده چیست و ... را چقدر می‌دانی، مطرح کردند.

نقوی حسینی تصریح کرد: در پایان جلسه جمع‌بندی فراکسیون صورت گرفت، در این زمینه حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان اعلام کرد که آقای نمکی نیرویی توانمند و آشنا به کار است و شخص دیگری در این شرایط نمی‌تواند وزارتخانه را مدیریت کند.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه حمیدرضا حاجی بابایی، ابوالفضل حسن بیکی، جواد کریمی قدوسی، محمد ابراهیم رضایی، محمود شکری، علی محمد شاعری، سیدحسین نقوی حسینی، حسینعلی شهریاری، علی عسگر ظاهری عبده‌وند، نظر افضلی، جبار کوچکی نژاد، سیدجواد ساداتی نژاد، هاجر چنارانی و احد آزادی خواه اظهارنظر کردند.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: در پایان جلسه رأی گیری صورت گرفت و فراکسیون به سعید نمکی رأی اعتماد داد؛ بنابراین فراکسیون نمایندگان ولایی به نمکی؛ وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رأی مثبت داده و در صحن نیز رأی خواهد داد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه مباحثی پیرامون طرح مربوط به اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی مطرح و تبیین شد، این طرح بررسی دارایی‌های مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار می‌دهد و فراکسیون به طرح مذکور رأی داد و حمایت خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار