اولین خانه محله شهرداری خوی افتتاح شد

در سومین روز از دهه مبارک فجر اولین خانه محله شهرداری خوی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در این شهرستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، امروز اولین خانه محله شهرداری خوی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور مردم فرهنگ دوست این شهر به بهره برداری رسید.

مجید مقدم رئیس شورای اسلامی شهر خوی در آئین مراسم افتتاحیه گفت : در راستای مدیریت نوین شهری و تحقق مدیریت مشارکتی و محله محور " اولین سرای محله به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر خوی و با مشارکت  اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی در شهرستان خوی آغاز به کار کرد .

وی افزود: این سرای محله در خیابان بعثت از منطقه کم برخوردار جمشیدآباد و ملاباغی شهر خوی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، در سه طبقه با اعتبار بالغ بر ۵۸۰۰ میلیون ریال در مساحت ۵۲۵ متر مربع احداث گردیده است.

مقدم کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای فرهنگ و حقوق شهروندی، رسیدگی بیشتر به مشکلات شهروندان، سبک زندگی بهتر و  مشاوره خانواده را از مهمترین اهداف تاسیس خانه محله برشمرد و گفت : یکی از اهداف راه اندازی سرای محلات واگذاری امور اجرایی هر محله به  ساکنان همان محل و بهره گیری از فارغ التحصیلان و جوانان عزیز در این مجموعه است.

انتهای پیام/م

افتتاح خانه محله در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.