حادثه‌ای وحشتناک در ایستگاه قطار +فیلم

جوانی ۲۰ ساله در حادثه‌ای وحشتناک در ایستگاه قطار نیویورک بر اثر شلیک چندین گلوله کشته شد.

حادثه‌ای وحشتناک در ایستگاه قطار +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری خونین بین یک باند تبهکار با نام MS-13 و جوانی ۲۰ ساله در ایستگاه قطار شهر نیویورک سبب کشته شدن جوان مذکور شد.

قسمتی از تصاویر این حادثه تلخ به وسیله شاهدان حاضر در ایستگاه قطار ضبط شده است و به روشنی درگیری بین گروه خشن و پسر جوان را نشان می‌دهد. باند خشن MS-13 عمدتا از مهاجرهای جمهوری ال سالوادور تشکیل شده است که با رفتار‌های خطرناک و خشونت‌آمیز اقدام به سرقت از مردم می‌کنند. جمهوری ال سالوادور کوچکترین و در عین حال پرتراکم‌ترین کشور در آمریکای مرکزی است و به دلیل وجود شرایط اقتصادی نامناسب بسیاری از جوانان این کشور به صورت غیرقانونی به ایالات متحده آمریکا سفر می‌کنند.

دلیل شروع درگیری هنوز مشخص نیست، ولی شهروندان حاضر در ایستگاه قطار نیویورک به رسانه‌های محلی گفتند: " زمانی که پسر جوان از قطار خارج شد ناگهان چند مرد درشت هیکل به سمت او حمله‌ور شدند و سپس او را به زمین انداختند و به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. در نهایت یکی از تبهکاران با شلیک چند گلوله به پسر ۲۰ ساله، او را از پای درآورد.

پلیس نیویورک پس از بررسی فیلم‌های دوربین‌ مداربسته و فیلم‌های گرفته شده از مردم، فرد مسلح که پسر جوان را به قتل رساند و سایر افراد حاضر در درگیری را شناسایی و پس از بررسی‌های اولیه دستیگر کرد. متهم ردیف اول پرونده این قتل رامیرو گوتیرز ۲۶ ساله است. او پیش از این نیز چندین بار به اتهام ارتکاب به جرایم از سوی پلیس تحت پیگرد قانونی قرار داشت.

پلیس جرم رامیرو گوتیرز را قتل، همکاری با باند‌های خشن و تبهکار و حمل غیرقانونی سلاح اعلام کرده است. فردی که از لحظات درگیری پسر جوان با مردان تبهکار فیلم گرفته بود، در مورد آن لحظات گفت: من به شدت ترسیده بودم و در حالی که دورتر از صحنه درگیری ایستاده بودم، متوجه شدم یکی از شهروندان که شاهد صحنه بود برای جدا کردن مردان خشن از پسر جوان جلو رفت، ولی با واکنش وحشیانه از سوی تبهکاران رو به رو شد.

در ادامه فیلم این درگیری را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: درگیری خونین اراذل انگلیسی با قمه در خیابان +فیلم


انتهای پیام/

درگیری خونین در ایستگاه قطار نیویورک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار