طنین محفل قرآن بانوان فاطمی در شهر گل و گلاب

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت:محفل انس با قرآن کریم بانوان فاطمی با حضور بیش از ۴۰۰نفر از بانوان کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام اصغر توسلی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان، در حاشیه‌ این محفل در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: با توجه به اینکه بیشتر محافل انس با قرآن ویژه آقایان بوده و اگر چه خانمها نیز بعضی اوقات شنونده هستند ولی محفل انس با قرآن کریم که اختصاص به خانمها داشته باشد تا کنون برگزار نمی شد این امر خود سبب شده تا بانوان حافظ و قاری نتوانند در محافل قرآنی حضور فعالی داشته باشند بنابراین در همین راستا اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با همکاری امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه و هیئت امنا امامزاده سار ه خاتون سلام الله علیها این شهرستان اقدام به برگزاری محفل انس باقران کریم اختصاصی و ویژه برای بانوان کرد.

وی افزود: همه برنامه ها در این محفل توسط بانوان فعال شهرستان از جمله مجری گری، قاری برای تلاوت مجلسی، حافظ قرآن برای اجرای برنامه حفظ خوانی، تواشیح، سرود و قصه گویی انجام شد.

به گفته وی، بانوان شرکت کننده در این محفل افزون بر قاریان و حافظان قرآن، واقفین، خادمین بقاع متبرکه و فعالان قرآنی شهرستان بودند که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب از ۴۰ نفر از آنان توسط اداره اوقاف کاشان تقدیرشد.

حجت الاسلام توسلی، تصریح کرد: این محفل قرآنی از جمله ۴۰ محفل انس باقران کریم شهرستان کاشان بود که به مناسبت دهه فجر انقلاب و فاطمیه درراستای ترویج موثر فرهنگ قرآن در بین بانوان برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

شهر گل محمدی معطر به محفل قرآن بانوان فاطمی شد

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار