تردد در جاده‌های منتهی به تکاب تنها با زنجیرچرخ میسّر است

فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب گفت: تردد در جاده‌های منتهی به تکاب از جمله گردنه مایین بلاغ به علت بارش برف و لغزنده بودن این جاده فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سروان بابک رضا نژاد  فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب افزود: بارش برف و کولاک از دیروز جمعه این شهرستان را فراگرفته و موجب اختلال در تردد خودروها در جاده های این شهرستان در محور تکاب - شاهین دژ، تکاب - بیجار و دو راهی ایرانخواه شده است.

وی بیان کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در محور تکاب - شاهین دژ به ویژه گردنه مایین بلاغ جلوگیری می شود.

سروان رضانژاد گفت: جاده های تکاب از دیروز برفی و کولاکی است و با توجه به سخت گذر بودن محورهای مواصلاتی این شهرستان لازم است رانندگان از زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب با اشاره به تداوم مه غلیظ و محدودیت دید در گردنه مایین بلاغ، بیان کرد: با توجه به بروز یخبندان در این محور و کاهش دما در ساعات پایانی امروز، رانندگان از ترددهای غیرضروری و شبانه در این محور خودداری کنند.

سروان رضانژاد به رانندگان توصیه کرد تا قبل از حرکت ضمن بازدید وسیله نقلیه خود از جهت فنی از جمله چراغ ها، آب رادیاتور و آب پاش، سالم بودن برف پاک کن و بخاری خودرو، به طور حتم تجهیزات زمستانی، پتوی گرم، زنجیرچرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند و با توجه به محدودیت دید با چراغ روشن در این مسیر حرکت کنند.

وی گفت: با وجود بارش برف و کولاک، محور شاهین دژ - تکاب باز بوده و تردد در آن در جریان است.

 

انتهای پیام/م

بارش برف در جاده‌های منتهی به تکاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.