بنیاد خیریه نورآوران سلامت ۶۸ عمل جراحی چشم در دشتستان انجام داد

پزشکان بنیاد خیریه نورآوران سلامت که از اوایل دی در تنگ ارم دشتستان تاکنون ۶۸ عمل جراحی چشم انجام داده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر گفت: گروه درمانی نورآوران سلامت دومین بار است که برای ارائه خدمات درمانی رایگان در استان بوشهر حضور یافته‌اند و از اوایل دی بیمارستان صحرایی خود را در منطقه تنگ ارم دشتستان برپا کرده‌اند.

فاطمه دهقانی افزود: نیازمندان به خدمات درمانی در دو بخش ارم و بوشکان با کمک بهورزان شبکه بهداشت دشتستان شناسایی و به بیمارستان خیریه بنیاد نورآوران سلامت ارجاع داده می‌شوند.

وی ادامه داد: این گروه درمانی تاکنون سه هزار و ۱۳۹ معاینه چشم انجام داده‌اند که از این تعداد هزار و ۱۱۲ عینک برای مراجعه کنندگان تجویز شده است که تا دو هفته آینده بنیاد خیریه نورآوران سلامت عینک‌های تجویز شده را تهیه و به بیماران تحویل می‌دهد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر بیان کرد: همچنین ۱۵۰ بیمار به عمل جراحی چشم نیاز داشته‌اند که تاکنون ۶۸ عمل در محل بیمارستان انجام گرفته و بقیه نیز در روز‌های آینده انجام خواهد شد.

دهقانی عنوان کرد: ۱۳۷۴ معاینه دندانپزشکی هم در بیمارستان انجام گرفته و در روز‌های آینده نیز خدمات دندانپزشکی به دیگر بیماران معرفی شده ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد خیریه نورآوران سلامت تا پایان اسفند در تنگ ارم حضور دارند، گفت: این گروه درمانی در حوزه چشم پزشکی، به افراد بالای ۴۰ سال و در حوزه تخصصی دندانپزشکی، به افراد زیر ۱۲ سال خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ک

بنیاد خیریه نورآوران سلامت تا پایان اسفند در تنگ ارم دشتستان حضور دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.