بی احتیاطی مادر جوان حادثه وحشتناکی را رقم زد! +فیلم

بی‌احتیاطی مادر جوان چینی موجب شد جان کودکش به طرز وحشتناکی در معرض خطر قرار گیرد.

 اتفاق وحشتناکی که بی احتیاطی مادر جوان رقم زد! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از محیط‌هایی که ممکن است جان کودکان خردسال در معرض خطرات جدی قرار گیرد، خیابان است. بی‌احتیاطی یک مادر جوان چینی موجب شد جان کودک خردسالش در معرض خطر مرگ قرار گیرد.

به همین علت والدین باید در هنگام خروج از خانه و حضور در خیابان به همراه کودکان کم سن وسال خود بیشترین توجه و مراقبت را از آن‌ها داشته باشند، چراکه کوچکترین غفلت ممکن است جان کودک آن‌ها را با خطری بزرگ مورد تهدید قرار دهد. مانند اتفاقی که به تازکی در یکی از خیابان‌های چین و در اثر سهل انگاری و بی‌احتیاطی یک مادر جوان رخ داد.

در این حادثه که در استان " فوجیان " چین رخ داد، بی‌احتیاطی یک مادر جوان موجب شد جان دختر خردسالش به طرز وحشتناکی به خطر بیفتد. در این حادثه این دختر خردسال ناگهان توسط یک راننده خودرو زیر گرفته شد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است، چگونی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این دختر خردسال به همراه مادرش در حال عبور از عرض خیابان است، در یک لحظه او از مادر خود جدا شده و در مقابل یک خودروی عبوری قرار می‌گیرد.

راننده خودروس شاسی بلند که به علت ارتفاع خودرو متوجه این کودک ۲ ساله نشده بود، او را زیر گرفته و این کودک به طرز وحشتناکی در زیر چرخ‌های خودرو گرفتار می‌شود. در ادامه تعدادی از شاهدان عینی و عابران پیاده بلافاصله وارد عمل شده و با بلند کردن خودرو کودک را از زیر چرخ‌های ماشین بیرون می‌کشند. او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. خوشبختانه این کودک در این حادثه دچار جراحت جدی نشد و از خطر مرگ گریخت. گفته می‌شود این کودک طی روز‌های آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ ۱۸ فوریه و در شهر " ژانگژوئو" رخ داد.

انتهای پیام/

لحظه زیرگرفته شدن کودک توسط خودروی شاسی بلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.