کیانی:عمان حریف اصلی ما در قهرمانی آسیا است

مصطفی کیانی بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی عمان جدی‌ترین رقیب ما برای رقابت‌های قهرمانی آسیا قلمداد می‌شود.

مصطفی کیانی، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در گفتگو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات قهرمانی آسیا که شانزدهم اسفند ماه در کشور تایلند برگزار خواهد شد افزود: در فوتبال ساحلی دیگر رقیب اصلی نمی‌توان برای خود در نظر گرفت. از نظر من همه رقبا قوی هستند و می‌توانند برای ما مشکل ایجاد کنند. اما در مرحله گروهی سخت‌ترین رقیبمان عمان است. در این ۹ سال بازی با این تیم همیشه برای ما سخت بوده است.

کیانی درباره اردوی لغو شده تیم ملی در کشور برزیل گفت: قرار بود اولین اردوی ساحلی بازان در کشور برزیل برگزار شود که این اتفاق نیافتاد و ما از برنامه هایمان عقب افتادیم. اگر این اردو برگزار می‌شد شرایط بازیکنان خیلی بهتر از این بود. کادرفنی چند اردوی خوب در شهر‌های بندرعباس، بوشهر و تهران به جای اردوی برزیل در نظر گرفتند.

کیانی تصریح کرد: شاید از نظر مردم مسابقات قهرمانی آسیا راحت باشد، اما ما کار سختی مقابل تک تک رقبای خود داریم. از نظر من بازی مقابل عراقی که سرمربی ایرانی در اختیار دارد و شناخت خوبی از تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان دارد بسیار مشکل است. با این حال هماهنگی بازیکنان با یکدیگر بسیار خوب است و مطمئنا تا پایان تمرینات به صددرصد آمادگی می‌رسیم.


بیشتر بخوانید:

احمدزاده: هدف اصلی ما صعود به جام جهانی است/ فرصت بازی مقابل رونالدینیو را از دست دادیم

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی: امیدوارم وزیر یک روز را برای دیدار با ساحلی بازان اختصاص دهد

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ساحلی


انتهای پیام/

صحبت‌های ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران پیش از اعزام به مسابقات آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار