ارومیه آماده میزبانی از مسافران نوروزی

رئیس اداره راهداری شهرستان ارومیه گفت: با آمادگی کامل میزبان مسافرین نوروزی هستیم.

رئیس اداره راهداری شهرستان ارومیه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: با آمادگی کامل میزبان مسافرین نوروزی هستیم.

وی با اشاره به حفظ ایمنی در جاده ها گفت: مرمت تمام شانه های خاکی و چاله پرکنی محورهای اصلی و فرعی از بارزترین اقدامات راهداری برای استقبال از مسافران نوروزی است.

صادق حبیب زاده ادامه داد:از دیگر اقدامات اداره راهداری شهرستان ارومیه برطرف کردن نواقص و مشکلات احتمالی راهها و حرائم آنها با راهکارهای کوتاه مدت و بازگشایی دهانه پلها و برنامه ریزی لازم جهت مقابله سریع با بحران های احتمالی بوده است.

حبیب زاده از آشکارسازی و ایمن سازی نقاط پرحادثه از طریق سیستم روشنایی نقطه ای ،تکمیل تابلوهای خطرنما و چشم گربه ای ،شستشوی تابلوها در تمام محورهای اصلی و فرعی و آماده سازی ناوگان راهداری به عنوان اهم اقدامات دیگر یاد کرد.

وی یادآور شد: بازدید های میدانی،انجام عملیات راهداری از قبیل پاکسازی حریم راهها و ایجاد منظری زیبا در سطح راه و پاکسازی محورها از لاشه حیوانات وجمع آوری نخاله ها ،تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ،رنگ آمیزی سرعت گیرها در تمام حوزه استحفاظی از اقدامات دیگری است که در طرح راهداری نوروزی در حال انجام است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه افزود: برای هماهنگی هرچه بیشتر در بین مدیریت ها ،راهداران و پرسنل اداره ، پیمانکاران و پلیس راه جلسات متعددی برگزار شد تا تمهیدات لازم جهت ایمن سازی مسیرهای تردد هم اندیشی شود.

وی در خاتمه از مدیریت های اداره خواست که در اجرای طرح راهداری ،رفتار سازمانی و مدیریت یکپارچه حوزه کاری خود را طبق تاکید مقام عالی وزارت در سرلوحه کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/م

 

آمادگی ارومیه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.