بررسی پیامد‌های تغییر اقلیم بر کشاورزی و منابع طبیعی در جیرفت

دومین همایش بین المللی و سومین همایش ملی کشاورزی، محیط زیست و امنیت غذایی با حضور محققان داخلی و خارجی در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،دومین همایش بین المللی و سومین همایش ملی کشاورزی، محیط زیست و امنیت غذایی  امروز دردانشگاه جیرفت آغاز به کار کرد.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه جیرفت در حاشیه این همایش گفت: در دومین همایش بین المللی و سومین همایش ملی کشاورزی، محیط زیست و امنیت غذایی که به میزبانی دانشگاه جیرفت برگزار شده است بیش از ۴۰۰ نفر از اساتید و محققان مراکز تحقیقاتی داخلی و خارجی طی یک روز مقالات خود را به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهند کرد.

 علیزاده افزود: در این همایش محققانی از کشور‌های ایتالیا، آلمان و چین مقالات خود را ارائه خواهند کرد و در نشست‌های تخصصی مسائل کشاورزی، زیست محیطی و امنیت غذایی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: سنجش از دور و کاربرد آن در علوم کشاورزی و منابع طبیعی، بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی، پیامد‌های تغییر اقلیم بر کشاورزی و منابع طبیعی، گرد و غبار و پیامد‌های زیست محیطی آنها، محصولات تراریخته و چالش‌های زیست محیطی مرتبط، مدیریت بحران آب در کشاورزی و محیط زیست از مهمترین محور‌های این همایش است.

دومین همایش بین المللی و سومین همایش ملی کشاورزی، محیط زیست و امنیت غذایی عصر امروز با جمع بندی نهایی در دانشگاه جیرفت به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/ی

همایش ملی کشاورزی، محیط زیست و امنیت غذایی در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار