رسیدگی به یک هزار و ۵۰۰ فقره تخلف صنفی با اجرای طرح نظارتی نوروز

معاون بازرسی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به یک هزار و ۵۰۰ فقره تخلف صنفی در طرح نظارتی نوروز خبر داد.

خلیل ابراهیمی معاون بازرسی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت:به مناسبت فرارسیدن روز‌های پایانی سال و عید نوروز با هدف کنترل بازار و جلوگیری از سوء استفاده برخی از فروشندگان، طرح نظارتی ویژه ایام نوروز تقریبا از اوایل ماه گذشته در استان آغاز شده که تا ۱۶ فروردین سال جدید ادامه خواهد داشت.
 
ابراهیمی افزود: علاوه بر اجرای طرح نظارتی مذکور، در راستای جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت‌ها در روز‌های پایانی سال و دم عید، شعب کشیک نیز در مرکز استان و کلیه شهرستان‌ها دایر شده است که در تمام ایام حتی در روز‌های تعطیل تا ساعت ۲۰ شب آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی می‌باشد که در اولین فرصت و خارج از نوبت به موضوعات مرتبط با این ایام بصورت سریع رسیدگی احکام مربوطه صادره می‌شود.
 
وی در ادامه اظهار کرد: از ابتدای ماه گذشته تا کنون حدود یک هزار و ۵۰۰ فقره تخلف در بخش صنفی در شعب مختلف شناسایی و به ارزش ۳۱ میلیارد ریال جریمه صادر شده است.
 
معاون بازرسی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: تخلفات صورت گرفته عمدتا مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، تقلب و کم فروشی می‌باشد.
 
ابراهیمی به فعالیت روزانه ۹ اکیپ متشکل از روسای شعب به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت، اتاق اصناف، و همچنین نمایندگان سازمان‌های مرتبط از جمله بهداشت و درمان و نمایندگان میراث فرهنگی برای بازدید و بازرسی از واحد‌های عرضه کننده کالا و خدمات و مراکز اقامتی هتل‌ها و ترمینال‌های مسافربری نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به بازرسی‌های روزانه و مکرر و رسیدگی فوری به پرونده‌ها که اغلب در چند روز منجر به صدور حکم می‌شود؛ امید است که انشالاه برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها و اجحاف در حق مردم عزیز مثمر ثمر واقع شود.
 
انتهای پیام/م
 

رسیدگی به  تخلف صنفی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.