دو پروژه عمرانی درحوزه قضایی استان کرمان افتتاح شد+تصاویر

مجتمع قضایی شهید باهنر و ساختمان اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان امروز با حضور دادستان کل کشور و جمعی از مسئولان این استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری کرمان گفت: افتتاح مجتمع شهید باهنر کرمان (مجتمع رسیدگی به جرائم امنیتی و موادمخدر) با هدف توسعه قضایی، دسترسی هر چه آسان‌تر مردم به دستگاه قضایی و تمرکز زدایی از مرکز شهر انجام می‌گیرد.

این مقام ارشد قضایی بیان کرد: کلنگ احداث این پروژه در سال ۱۳۹۱ به زمین زده شد، اما به دلیل نداشتن اعتبارات مالی تا سال ۱۳۹۶ پیشرفت چندانی نداشت و در نهایت با پیگیری‌های موثر و تامین منابع مالی، روند توسعه و ساخت شتاب گرفت و امروز به بهره برداری رسید.

رئیس کل دادگستری اسان کرمان افزود: این پروژه در سه طبقه و مساحتی برابر ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع و از محل اعتبارات استانی ساخته شده و بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در این رابطه هزینه شده است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در مراسم افتتاح ساختمان جدید پزشک قانونی کرمان با اشاره به اینکه کار احداث پروژه ساختمان پزشکی قانونی کرمان از چهار سال و نیم قبل آغاز شده و قریب ۱۳ میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است، گفت: با حمایت مدیران استانی به ویژه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای احداث این ساختمان رقمی بالاتر از اعتبار مصوب هزینه شده است.

دو پروژه عمرانی درحوزه قضایی استان کرمان افتتاح شد

دو پروژه عمرانی درحوزه قضایی استان کرمان افتتاح شد

دو پروژه عمرانی درحوزه قضایی استان کرمان افتتاح شد

انتهای پیام/ی

افتتاح چند طرح دادگستری در کرمان

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.