برگزاری جلسه كمیته اطلاع رسانی و تبلیغات در شهرستان چالدران

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چالدران گفت: جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات در این شهرستان با حضور اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محرم عبدالله پور، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چالدران گفت: جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات با حضور اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر میزبانی از مسافران نوروزی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی از گام‌های اولیه و مهم در تمام برنامه و کار‌ها محسوب می‌شود، افزود: تبلیغات در فضای مجازی تاثیر به سزایی در پیشبرد امورات دارد به همین منظور در ادامه برنامه‌های ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر، جلسه کمیته اطلاع رسانی وتبلیغات برگزار شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چالدران ادامه داد: برای ایام نوروز در زمینه ایجاد نشاط اجتماعی و معرفی پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه منطقه اعضای کمیته باید با استفاده از شیوه‌های مختلف ضمن معرفی پتانسیل‌های گردشگری در سایر موضوعات نیز جهت آگاه سازی مردم از رویداد‌ها به طور جدی در فضای مجازی حضور داشته اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است، به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی از سال ۱۹۸۰ میلادی فعالیت گردشگری و توریست را در جهان با تحول عظیمی رو به رو ساخت و باعث شده این فعالیت به عنوان یکی از مهمترین عوامل درآمد کشور‌ها محسوب شود و به عنوان یک فعالیت بین المللی و تولید کننده در دنیا به حساب آیدْ فضای مجازی رابطه ناگسستنی با فعالیت گردشگری دارد؛ از یک سو موجب توسعه این فعالیت شده است و از سوی دیگر باعث شناخت بیشتر مناطق جغرافیایی و توریست پذیر شده و تقاضا را برای پذیرش هر چه بیشتر گردشگر فراهم می‌کند.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه خدمات سفر در چالدران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.