در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۴ ماه فرصت داریم رئیس جدید صندوق حمایت از پژوهشگران را معرفی کنیم

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: حداکثر ۴ ماه مهلت داریم رئیس جدید صندوق را انتخاب کنیم البته امیدواریم زودتر از ۴ ماه انتصاب صورت گیرد.

دلیریعلیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به خداحافظی نصرت‌الله ضرغام از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، اظهار کرد: به دلیل بازنشسته شدن آقای ضرغام و رفتن او از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، بنده به عنوان سرپرست انتخاب شده‌ام.

رئیس مرکز توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی درباره فعالیت خود در مدت سرپرستی، گفت: قطعا در مدت کوتاه سرپرستی روند عادی صندوق ادامه پیدا می‌کند و اطلاعات ابتدایی از صندوق دریافت می‌شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن رئیس صندوق را انتخاب کنیم، زیرا من در بدنه معاونت علمی باقی خواهم ماند و تنها در مدت زمانی کوتاه با حفظ سمت قبلی سرپرست شده‌ام.

دلیری با اشاره به زمان انتخاب رئیس جدید صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، بیان کرد: آقای ستاری حداکثر تا ۴ ماه مهلت دارد رئیس جدید صندوق را انتخاب کند و البته امیدواریم زودتر از ۴ ماه انتصاب صورت گیرد.

انتهای پیام/

جزئیات انتخاب رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار