مهار دو آتش سوزی در محل‌های دفن زباله در استان بوشهر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در روز‌های اخیر که مهمانان نوروزی فراوانی در استان بوشهر به سر می‌برند آتش سوزی در محل دفن زباله دو شهر در استان موجب ایجاد آلودگی هوا و نارضایتی مردم شد.

مهار دو آتش سوزی در محل‌های دفن زباله در استان بوشهر به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرهاد قلی نژاد افزود: یکی از آتش سوزی‌های اخیر در یکی از محل‌های دفن پسماند بر اثر بی توجهی شهرداری در دفن و مدیریت صحیح پسماند‌ها و دیگری به دست برخی افراد به صورت عمدی ایجاد شد که هر دو آتش سوزی با تلاش شهرداری‌ها مهار شد.

وی ادامه داد: هر گونه ایجاد آتش سوزی پسماند‌ها بر اساس قوانین و مقررات محیط زیست ممنوع و غیر قانونی است، زیرا آتش سوزی پسماند‌ها موجب ایجاد آلودگی هوا و انتشار گاز‌های سمی و خطرناک در محیط زیست می‌شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: محل‌های دفن زباله شهر‌های استان بوشهر نیازمند ساماندهی و اقدامات لازم برای دفن اصولی و بهداشتی هستند که موضوع در کارگروه مدیریت پسماند استان در حال پیگیری است.

کارگروه مدیریت پسماند برای هماهنگی مدیریت صحیح و اصولی پسماند‌ها به ویژه دفن بهداشتی و اصولی بر اساس قانون مدیریت پسماند تشکیل شده است.

انتهای پیام/م

محل دفن زباله شهرهای استان بوشهر باید ساماندهی شوند

 

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.