پیام‌های تسلیت مسئولین استان مرکزی برای درگذشت مادر سردار شهید استان مرکزی

مادر سردار شهید ناصر بختیاری از فرماندهان شاخص دوران دفاع مقدس استان مرکزی روز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت

پیام‌های تسلیت مسئولین استان مرکزی برای درگذشت مادر سردار شهید استان مرکزی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی درگذشت مادر سردار شهید ناصر بختیاری را به مردم شهید پرور استان مرکزی، خانواده معظم شهدا به ویژه خانواده این سرداررشید اسلام تسلیت گفت.

در پیام آیت الله دری آمده است: صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم کبری احمدی مادر گرامی سردار
اسلام شهید ناصر بختیاری را به بیت مکرم و بازماندگان آن فقیده سعیده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان الهی و حشر با اهل البیت (ع) و برای بازماندگان محترم آن رحیل الی الله صبر و اجر و حسن توفیق مسئلت کرده است.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی نیز در گذشت مادر سردار شهید ناصر بختیاری را به مردم شهید پرور استان مرکزی، خانواده معظم شاهد به ویژه خانواده این سردار رشید شهید اسلام را تسلیت گفت.

وی در این نامه گفت: صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.

استاندار مرکزی ادامه داده است: درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم کبری احمدی» مادر گرامی سردار شهید معزز «ناصر بختیاری» فرمانده دلاورمحور عملیاتی لشگر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت عرض می‌نمایم.
آقازاده در این پیام خاطرنشان کرد: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم، امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدش قرین رحمت ربوبی گردند.

مادر سردار شهید ناصر بختیاری از فرماندهان شاخص دوران دفاع مقدس استان مرکزی روز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

انتهای پیام / الف

پیام های تسلیت در خصوص در گذشت مادر شهید بختیاری

 

برچسب ها: تسلیت ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.