سلیمانی: شمیرانی تمرکزش را روی مسابقات اروپایی گذاشته است

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: ملی پوش جوان کشورمان تمرکزش را بیشتر روی مسابقات اروپایی گذاشته است.

سلیمانی: شمیرانی تمرکزش را روی مسابقات اروپایی گذاشته استمسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد قرار گرفتن نیکی شمیرانی ورزشکار ملی پوش جوان کشورمان در رده هشتم جهان در آخرین رده بندی اعلام شده از فدراسیون جهانی گفت: شمیرانی تمرکزش را روی مسابقات اروپایی گذاشته است و بیشتر به شکل انفرادی به مسابقات اعزام می‌شود و پدرش او را همراهی می‌کند. مجوز حضور او در مسابقات از شورای برون مرزی توسط فدراسیون اسکواش گرفته می‌شود و گاهی اوقات کمک‌هایی هم به آن‌ها انجام می‌شود. او یکی از ورزشکاران با اخلاقمان است که در رده زیر ۱۸ سال فعالیت می‌کند. آخرین مسابقاتی که او شرکت کرد در کشور چک برگزار شد و در آخرین رده بندی جهانی که اعلام شد او موفق شد به رده هشتم جهان صعود کند. امیدواریم در دیگر مسابقاتی که امسال قرار است شرکت کند بتواند در رده‌های بالاتری قرار گیرد. او در بهمن ماه سال گذشته به عضویت تیم ملی جوانان کشورمان نیز درآمد.

تیم ملی اسکواش در اردیبهشت عازم مالزی می شود

او در مورد اعزام تیم ملی بزرگسالان کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ۷ اردیبهشت ماه تیم ملی اسکواش کشورمان به مسابقات قهرمانی بزرگسالان انفرادی آسیا اعزام خواهد شد. این مسابقات در کشور مالزی برگزار می شود. سجاد زارعیان، سمیع الله قاسم آبادی، فرشته اقتداری و حدیث فرزاد ورزشکاران تیم اعزامی خواهند بود. سید محمد حسین سنایی و پرند دولتی زاده به عنوان سرمربی و محمد موحدی کرمانی که از اعضای هیئت رئیسه است به عنوان سرپرست همراه این تیم به مالزی اعزام خواهند شد.

قره ضیاالدینی برای قضاوت در مسابقات به ماکائو اعزام شد

سلیمانی در مورد اعزام یک داور از کشورمان به مسابقاتی در ماکائو گفت: روز گذشته نیز مسعود قره ضیاالدینی برای قضاوت در مسابقات به ماکائو اعزام شد. این مسابقات ۵۰ هزار دلار جایزه دارد. قره ضیاالدینی اولین ایرانی محسوب می‌شود که در چنین سطحی از مسابقات اسکواش قضاوت خواهد کرد. استراتژی ما این است که او سال دیگر رئیس کمیته سیدینگ آسیا شود و در ۱-۲ سال آینده به دنبال این هستیم ریاست کمیته مسابقات آسیا را برای این کارشناس خبره فدراسیون دریافت کنیم.

امیدوارم زارعیان بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا روی سکو برود

او در مورد پیش بینی اش از مسابقات آسیایی گفت: امیدوارم زارعیان بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا روی سکو برود. او از فروردین ماه در اردو حضور دارد. تمرین تیم ملی بانوان نیز از فردا در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.

هفته‌ی آینده مرحله نهایی و اختتامیه لیگ اسکواش برگزار خواهد شد

سلیمانی در مورد برگزاری آخرین مرحله لیگ اسکواش گفت: هفته‌ی آینده مرحله نهایی و اختتامیه لیگ اسکواش برگزار خواهد شد. ملی پوشان نیز در یک بازی تدارکاتی در این مسابقات شرکت خواهند کرد تا ۷ اردیبهشت با آمادگی کامل اعزام شوند. ما انتظار مدال داریم.

او در مورد شکل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا به شکل انفرادی برگزار می‌شود. یک سال در میان شکل برگزاری این مسابقات تغییر می‌کند یک سال تیمی و یک سال انفرادی برگزار می‌شود.

خرداد ماه تیم ملی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند

سلیمانی درمورد اعزام تیم جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در اوایل خرداد ماه نیز تیم ملی جوانان نیز به مسابقات قهرمانی آسیا در ماکائو اعزام خواهد شد. حضور ضیاالدینی در ماکائو می‌تواند راهنمای خوبی برای تیم اعزامی باشد. به احتمال فراوان ضیاالدینی در این مسابقات به عنوان مربی حضور خواهد یافت.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی اسکواش عازم مالزی می‌شود

شهنازی: فدراسیون اسکواش باید به دنبال کسب سهمیه برای المپیک ۲۰۲۴ باشد

داورزنی: وزیر ورزش مسئول واگذاری سرخابی‌های پایتخت است


انتهای پیام/

صحبت های سلیمانی در مورد شرایط اسکواش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار