استاندار خراسان جنوبی؛

ارزش افزوده محصولات زرشک و زعفران از استان خارج نشود

استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه سطح زیر کشت محصولات راهبردی زرشک و زعفران و ایجاد ارزش افزوده اولویت ما در زیرکوه است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم آبیز در مسجد امیرالمومنین (ع) گفت:مردم می‌توانند با جمع کردن سرمایه‌های خرد، تعاونی‌هایی را تشکیل دهند تا ارزش افزوده محصولات زرشک و زعفران از استان خارج نشود.


وی با اشاره به تازه تاسیس بودن شهر آبیز و نیاز‌های این شهر به امکانات شهری و تفریحی افزود: تلاش می‌کنیم تا تغییرات زیرساختی را برای شهر آبیز فراهم کنیم و این مستلزم صبوری مردم است تا مرحله به مرحله انجام شود.


استاندار اشاره‌ای هم به اقدام امریکا در تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران کرد و گفت: اگر حضور سپاه در منطقه نبود، بزرگترین فتنه قرن یعنی داعش و گروه‌های تکفیری از بین نمی‌رفت و امروز باید در داخل کشور با آنان مقابله می‌کردیم.


معتمدیان افزود: در برابر اقدام امریکا، مردم و مسئولان در اقدامی خودجوش نشان دادند که ایران اسلامی ۸۰ میلیون پاسدار دارد.


در این دیدار مردم آبیز مشکلاتی و درخواست‌هایی از جمله تعریض راه حاجی آباد- آبیز، ایجاد بلوار حدفاصل شهرک قدیم و جدید آبیز، نبود آمبولانس، کمبود آب شرب و ممنوعیت برداشت خاک برای کشاورزی را مطرح کردند که استاندار قول پیگیری آن را در جلسه امشب میز خدمت در فرمانداری حاجی آباد، به مردم داد.


بازدید از شهرک صنعتی حاجی آباد، مرکز بهداشتی شاهرخت، منطقه گردشگری تجنود و حضور در شورای تامین و میز خدمت از دیگر برنامه‌های استاندار در شهرستان زیرکوه است.
انتهای پیام/ب


سفر استاندار به شهرستان زیرکوه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.