مدیر انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب شد

«محمد حبیبی» مدیر انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس شد.

مدیر انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب شدبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، سیدمحمدیاشار نادری مدیر این بنیاد طی حکمی محمد حبیبی را به عنوان مدیر جدید انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب کرد.

در بخشی از این حکم خطاب به حبیبی آمده است: «نظر به تخصص، تعهد و تجربه جنابعالی شما را به عنوان مدیر انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب می‌نمایم. امید است با همیاری هنرمندان متعهد و با بهره‌گیری از تجارب مفید و ارزشمند پیشکسوتان این عرصه و دستاورد‌های گذشته و با بهره مندی از ظرفیت نیرو‌های خلاق، جوان و توانمند در سراسر کشور شاهد ترویج گفتمان جهانی انقلاب اسلامی، تکریم رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس و ترسیم ابعاد مختلف روح پایداری و مقاومت در داخل و خارج از کشور باشیم.»

در ادامه این حکم می‌خوانیم: «از خداوند منان توفیق روز افزون خادمان عرصه مقدس فرهنگ وهنر متعالی انقلاب اسلامی را در تحقق بخشیدن به منویات و اوامر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواهانم.»

گفتنی است محمد حبیبی دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه یزد است و از مسئولیت‌های قبلی او می‌توان به معاون هماهنگ کننده بنیاد فرهنگی روایت فتح، مدیر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و دبیر اجرایی جشنواره هنر مقاومت اشاره کرد. حبیبی مدتی هم سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح بوده است.

پیش از این مسعود نجابتی مدیر انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بود که سال گذشته پنجمین جشنواره هنرمقاومت را برگزار کرد و مورد استقبال عموم علاقمندان و هنرمندان مرتبط با هنر‌های تجسمی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار