جاده هراز یکطرفه شد

رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده هراز خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،به محدودیت ترافیکی جاده هراز  اشاره کرد و گفت: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز از رودهن به آمل ممنوع شد.
 
وی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه شد و این محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.
 
رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت رفت وآمد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های هراز و سوادکوه خبر داد و گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز در جاده هراز ممنوع شد.
 
سرهنگ علیرضا قدمی افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان هم اکنون در ارتفاعات محور کوهستانی چالوس و هراز، سوادکو و کیاسر بارانی و سطح جاده‌ها لغزنده گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه محور کندوان، سوادکوه محدوده گدوگ و ارتفاعات کیاسر مه گرفته و بارانی است به رانندگان توصیه کرد در هنگام آمد وشد در مسیر‌های کوهستانی استان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه پرحجم و نیمه سنگین و در جاده‌های کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.
 
سرهنگ قدمی افزود: از صبح امروز ورود کامیون به جاده هراز وسوادکوه ممنوع شده است.
 
وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ
 

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده هراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار