برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره ملی خلیج فارس در بندرعباس با حضور وزیر ارشاد

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بندرعباس برگزار می شود.

برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره ملی خایج فارس در بندرعباس با حضور وزیر  ارشادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،مراسم اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بندرعباس برگزار می شود.

رضا کمالی زرکانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: وزیرارشاد علاوه بر شرکت در آیین پایانی جشنواره خلیج فارس از طرح‌های های فرهنگی بازدید و با خانواده تعدادی از پیشکسوتان دیدار می‌کند.

وی افزود: برنامه‌های سفر استانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس هماهنگی‌های صورت گرفته در سریع‌ترین وقت برگزار و با همه گروه‌های فرهنگی و هنری دیدار خواهند داشت.
مراسم اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس ساعت ١٧ امروز با حضور مقامات بلندپایه کشوری و استانی در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود.

برای انعکاس این رویداد مهم فرهنگی در سطح بین المللی از شبکه‌های تلویزیونی برون مرزی صدا و سیما وهمچنین رسانه‌هایی از کشور‌هایی همچون فرانسه، چین و لبنان  هم دعوت شده است.

اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران بر عرشه ناوشکن سهند و اجرای سرود ملی در امتداد قلعه پرتغالی‌ها در هرمز و گلباران خلیج فارس از محوری‌ترین برنامه‌های روز ملی خلیج فارس است.

دهم اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز آزادسازی جزیره هرمز از اشغال بیگانگان بوسیله امام قلی خان در دوره صفویه به نام روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

مراسم اختتامیه جشنواره به صورت مستقیم از شبکه استانی صداوسیمای مرکز خلیج فارس پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.