لس آنجلس تایمز: ناکامی های آمریکا در افغانستان با اخبار جعلی پوشانده می شود

لس آنجلس تایمز در گزارشی نوشت: درباره وضعیت کنونی افغانستان اخبار جعلی منتشر می‌شود و شاخص‌های جنگی نیز سانسور می‌شود تا ناکامی های آمریکا در افغانستان پوشانده شود.

لس آنجلس تایمز: ناکامی های آمریکا در افغانستان با اخبار جعلی پوشانده می شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «لس آنجلس تایمز» گزارش داد که تلفات غیرنظامیان افغانستان و مرگ و میر مرتبط با جنگ در مقایسه با سال گذشته به ترتیب 5 و 11 درصد افزایش یافته است.

تلفات نیروهای امنیتی افغان نیز در زمان مشابه افزایش حدود 31 درصدی داشته و تلفات غیرنظامیان افغان بر اثر حملات هوایی آمریکا نیز در حال افزایش است.

این نشریه آمریکایی افزود: اگرچه به طور صریح بیان نشده است اما گزارش سیگار حاکی از آن است که هزینه حدود 900 میلیارد دالری آمریکا برای ایجاد یک افغانستان امن، با ثبات و دموکراتیک در طول نزدیک به 18 سال گذشته ناکام بوده و دستیابی به این اهداف بلندپروازانه غیرممکن شده است.

لس آنجلس تایمز تاکید کرد که درباره وضعیت کنونی افغانستان اخبار جعلی منتشر می‌شود و شاخص‌های جنگی نیز سانسور می‌شود تا ناکامی های آمریکا در افغانستان پوشانده شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار