مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی خوزستان برگزار شد

سردار شاهوارپور از تلاش‎های سرباز ولایت سردار نظرپور تقدیر و تشکر کرد و انتصاب سردار پاکباز را به عنوان فرمانده مرزبانی خوزستان تبریک گفت.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی خوزستان برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار شاهوارپور فرمانده مرزبانی کشور در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی خوزستان از تلاش‎های سرباز ولایت سردار نظرپور تقدیر و تشکر کرد و انتصاب سردار پاکباز را به عنوان فرمانده مرزبانی خوزستان تبریک گفت.


بیشتر بخوانید: فرمانده سپاه ولیعصر: با اقتدار نیرو‌های مسلح، اهداف پلید دشمن ناکام می‌ماند


سردار " قاسم رضایی" در جمع مرزبانان خوزستان با اشاره به فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان گفت: حدیث معتبری از پیامبر اکرم (ص) در خصوص مرزبانان نقل شده که مرزبانان مجاهدین فی سبیل الله هستند و پرونده آنان تا روز قیامت باز است و برایشان حسنه نوشته می‌شود.

سردار رضایی با تقدیر و تشکر از سردار " نظرپور" گفت: من قدردان زحمات فرمانده مرزبانی استان خوزستان هستم چراکه سردار "نظرپور" در مسیر ولایت قدم برداشته و مخلصانه به جمهوری اسلامی خدمت کرده، وی همچنین در راه دفاع از کیان ایران اسلامی مجاهدانه تلاش کرده است.


بیشتر بخوانید: امنیت به خوبی در مرز‌های ایران اسلامی برقرار است


فرمانده مرزبانی ناجا در این مراسم از زحمات سردار نظرپور تقدیر و تشکر کرد و در حکمی سردار لطفعلی پاکباز را به عنوان فرمانده جدید مرزبانی خوزستان انتصاب کرد.

آیت الله موسوی فرد امام جمعه اهواز نیز در این مراسم گفت: اینکه شما در عمق مشکلات پیروز هستید چند دعا پشت سر شماست، دعای پیامبر و دعای امام سجاد و افتخار بزرگی است که نصیب شما شده است.

منبع پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خوزستان

انتهای پیام/م

آیین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.