لیکنز: متاسفم نتوانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم/ قول قهرمانی نداده بودم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خیلی متاسف هستم که نتایج سایر تیم‌ها طوری رقم نخورد که بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جرج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره تساوی این تیم برابر تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: خیلی متاسف هستم که نتایج سایر تیم‌ها طوری رقم نخورد که در صورت برد بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم. بازی ماشین سازی و پدیده ۲ بر ۱ به سود پدیده تمام شد و امروز روزسختی برای ما بود و نیمه اول فرصت‌های گلزنی خوبی داشتیم و تیم فولاد به خصوص شیمبا مهاجم این تیم موقعیت‌های گلزنی داشت که در نهایت گل هم خوردیم، اما توانستیم به بازی بازگردیم و ۲ گل به ثمر برسانیم.

لیکنز: متاسفم نتوانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم/ قول قهرمانی نداده بودم  

امیدوارم بدشانسی ها برای تیم ما تمام شود 

او ادامه داد: نیمه اول یک بر هیچ عقب بودیم و تدابیر لازم را اندیشیدیم و نیمه دوم تغییرات ایجاد کردیم و توانستیم گل هم بزنیم، اما زمانی که در تبریز آن نتیجه رقم خورد بر روی بازیکنان فشار آمد و نتوانستند کار خود را انجام بدهند. اما ذهنیت تیم ما که یک بر هیچ عقب بودیم، اما بازی را ۲ بریک جلو افتادیم برایم قابل تقدیر است. اول از همه می‌خواهم بگویم که استادیوم فولاد بسیار زیبا است و بازی کردن در این ورزشگاه لذت بخش است. اینکه ما توانستیم ۲ گل بزنیم نقطه مثبت این بازی بود، اما در مقابل ۲ گل دریافت کردیم و مسئله خوبی نبود و باید سعی کنیم خودمان را برای فصل بعد آماده کنیم و نقطه ضعف خود را پوشش بدهیم تا آماده سازی خوبی داشته باشیم. همه اتفاقات و بدشانس‌های ما از بازی با سپیدرود رشت آغاز شد و  این موضوع تا آخرین بازی که در دقایق پایانی گل تساوی دریافت کردیم ادامه داشت. امیدوارم این اتفاقات و بدشانسی‌ها برای تیم ما تمام شود.  

لیکنز: متاسفم نتوانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم/ قول قهرمانی نداده بودم

بازیکنان ما شخصیت خود را حفظ کردند 

لیکنز درباره اینکه هوای گرم اهواز در بازی تراکتورسازی چقدر تاثیر داشت، گفت: واقعا همه چیز عالی بود، اما در نیمه اول ما یک گل دریافت کردیم و البته می‌توانستیم ۳ گل بزنیم و گلر حریف واکنش خوبی داشت و از گلزنی تیم ما جلوگیری کرد. با نظر شما موافق هستم و هوای گرم در بازی ما تاثیر داشت، اما اینکه بازیکنان ما شخصیت خود را حفظ کردند و به بازی بازگشتند و نگذاشتند هوای گرم بر عملکردشان تاثیر بگذارد. خیلی خوشحال هستم که دژاگه به علت مصدومیت ۲ روز با تیم تمرین نکرده بود، اما نشان داد که شخصیت بالا و حرفه‌ای دارد و با تلاشی که کرد گل هم زد.  

روحیه تیمی برایم مهم است 

سرمربی تراکتورسازی درباره بهترین بازیکن این تیم چه کسی بود، گفت: من هیچ موقع اسم بازیکن خاصی را نمی‌گویم و برایم تیم مهم است و چند بازیکن خوب امروز داشتیم. آنچه که برایم اهمیت دارد روحیه تیمی مهم است و آن اتفاقی که در بازی با ماشین سازی رخ داد نشان داد که اگر ما بازی هم پیروز می‌شدیم تاثیری نداشت. به هر حال همه اعضای تیم از زمانی که اردوی کیش برگزار کردیم درکنار هم بودیم و رابطه خوبی با مجموعه تیم داشتیم و خیلی خوشحال بابت این همکاری هستم.  

لیکنز: متاسفم نتوانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم/ قول قهرمانی نداده بودم

او درباره اینکه چرا مشکلات تیم تراکتورسازی بعد از بازی با سپیدرود رشت رفع نکرد، اظهار کرد:  ما کیفیت تیم خود را می‌دانستیم و با همان پتانسیل کار کردیم و بازی با سپیدرود رشت اتفاقاتی رخ داد، اما باید کل فصل در نظر بگیریم و  در مورد کسب سهمیه و قهرمانی من صحبتی نکرده بودم. بعد از جام ملت‌های آسیا بازیکنان ملی پوش مستقیم به تیم آمدند و بازی کردند و بعد از لیگ برتر هم قرار است بروند و ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی کره جنوبی و سوریه انجام بدهند و به طور حتم باید به بازیکنان استراحت بدهیم تا ریکاوری جسمی و ذهنی شوند تا ببینیم چکار باید کنیم. بحثی که هست با اینکه نتیجه نگرفتیم، اما شخصیت تیمی را توانستیم حفظ کنیم و برخی از اوقات نتیجه مهم نیست و باید در آینده از لحاظ کیفی سطح بازیکنان را بالا ببریم و خوشحالم که شخصیت تیمی ما بالا رفته و باید همین را حفظ کنیم و افزایش بدهیم.  


بیشتر بخوانید:

کادرفنی و بازیکنان تراکتورسازی جریمه شدند

پرسپولیس در راه تصاحب جام در جم/ استقلال و سهمیه سپیدرود و بقا/ نصف‌جهان در نقش جهان؛ انتظار معجزه در بوشهر/کوه به کوه نرسید مهاجری به پدیده رسید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار