فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس آغاز شد

قرار است تا ساعتی دیگر، مدیران پرسپولیس با برانکو جلسه‌ای را برگزار کنند تا به طور رسمی فصل نقل و انتقالات برای سرخپوشان پایتخت آغاز شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران که به طور معمول در فصل‌های گذشته، اسم بازیکنان مد نظر خود را چند بازی مانده به پایان لیگ در اختیار مدیران این باشگاه قرار می‌داد، در لیگ هجدهم این کار را انجام نداد و قرار است این اتفاق امروز (شنبه) رخ دهد تا فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس به طور رسمی آغاز شود.

طبق اعلام یکی از مدیران پرسپولیس، جلسه مسئولان با برانکو تا ساعتی دیگر در ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد تا سرمربی کروات فهرست نقل و انتقالات را در اختیار مدیران باشگاه قرار دهد.

پرسپولیسی‌ها در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر، ۷ بازیکن جدید به خدمت گرفتند و برانکو بیان کرد در حال حاضر نیازی به بازیکن جدید ندارد، اما با احتمال رفتن علیرضا بیرانوند، امیدعالیشاه و بشار رسن شنیده می‌شود محمدرضا حسینی و رشید مظاهری در آستانه پیوستن به پرسپولیس هستند.

به هرحال باید منتظر ماند و دید برای لیگ نوزدهم چه بازیکنانی از پرسپولیس جدا و چه فوتبالیست‌هایی به این تیم خواهند پیوست.

این جلسه قرار است ساعت ۱۵ در باشگاه پرسپولیس برگزار شود.


بیشتر بخوانید:

پیام تاج بابت پایان یافتن رقابت های لیگ برتر فوتبال

داوران دیدار پرسپولیس و السد قطر مشخص شدند

پاداش میلیاردی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس


انتهای پیام/

برانکو به دیدار عرب رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار