بودیمیر: یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم

مهاجم کروات پرسپولیس گفت: یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم، ولی با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، باید دید در پایان فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت ۲۴ sata، ماریو بودیمیر، مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در مقابل پارس جنوبی جم گل قهرمانی تیمش را به ثمر برساند و سبب شد پرسپولیس برای سومین بار پیاپی عنوان قهرمانی را در لیگ برتر ایران به دست بیاورد.

بودیمیر درباره قهرمانی با پرسپولیس در لیگ ایران بیان کرد: امسال در زمستان به پرسپولیس اضافه شدم و نیم‌فصل نخست در دیناموزاگرب بودم و در آن تیم هم در لیگ کرواسی به قهرمانی رسیدم و با احتساب ۱۳ ماه اخیر من ۳ بار توانستم قهرمان شوم که بد نیست.

او افزود: این قهرمانی را به همسرم و پسرانم تقدیم می‌کنم و امیدوارم بتوانم بازهم افتخاراتی کسب کنم.

بودیمیر در پایان گفت: یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم، ولی با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، باید دید در پایان فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. درحال حاضر تمام تمرکزمان روی جام حذفی است.

گفتنی است، بودیمیر کروات در زمان حضورش در پرسپولیس ۳ گل زد و عملکرد متوسطی داشت و باید دید در ۲ بازی آینده مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و سپاهان اصفهان در نیمه نهایی جام حذفی چه عملکردی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

پرچم داری کروات‌های پرسپولیس در سرزمین مادری

داوران دیدار پرسپولیس و السد قطر مشخص شدند

پاداش میلیاردی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس


انتهای پیام/

اظهارات بودیمیر درباره قهرمانی با پرسپولیس در ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار