نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

عملکرد دستگاه قضایی در ایجاد امید در جامعه بسیار مؤثر است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: عملکرد دستگاه قضایی در ایجاد امید در جامعه بسیار مؤثر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: عملکرد دستگاه قضایی در ایجاد امید در جامعه بسیار مؤثر است.

وی در آئین آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری کل استان هرمزگان، افزود: برخورد دستگاه قضایی با دانه‌درشت‌ها باعث ایجاد امید در جامعه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: خوب امروز دستگاه قضایی است که با دانه‌درشت‌ها برخورد می‌شود و سبب خوشحال وامید در جامعه شده است.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی افزود: محسنی اژه‌ای چهره‌ای قاطع در دستگاه قضایی است که حضورش در این مراسم نشان از اهمیت استان هرمزگان در قوه قضاییه دارد.

وی با بیان اینکه رئیس سابق دادگستری هرمزگان عملکرد مناسب و رضایت بخشی داشت، گفت: رئیس جدید دادگستری استان هرمزگان نیز به‌طور حتم در همان جهت قبلی و با هماهنگی کامل و هدف واحد در دستگاه قضایی استان هرمزگان موفق خواهد شد.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پیش از همه‌چیز امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده را توصیه می‌کند، افزود: مردم از برخورد با دانه‌درشت‌ها امیدوار و با نبودن تبعیض و برخورد قاطع خوشحال می‌شوند.

وی گفت: در اجرای قانون نباید هیچ‌کس را متفاوت دید و باید قانون را به‌درستی اجرا کرد و اجازه ورود عناصر قدرت به دستگاه قضایی نباید داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه قاطعیت دستگاه قضایی در مدت کم آیت‌الله رئیسی سبب شده مردم امیدوار شوند، افزود: جامعه در این مدت در حال تنفس کشیدن است و نباید اجازه داد در استان‌ها، عناصر قدرت مانع از اجرای قانون شوند و فکر کنند می‌توانند در دستگاه قضایی نفوذ کنند.

وی گفت: عملکرد دستگاه قضایی در ایجاد امید در جامعه بسیار مؤثر است.
انتهای پیام/ز
منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.