رقابت‌های زورخانه‌ای «جام رمضان» در زاهدان برگزار شد

نایب رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: رقابت‌های زورخانه‌ای «جام رمضان» به مدت ۲ روز در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در زاهدان برگزار شد.

رقابت‌های زورخانه‌ای «جام رمضان» در زاهدان برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید رضا موسوی نایب رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رقابت‌های زورخانه‌ای «جام رمضان» به مدت ۲ روز در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در زاهدان برگزار شد.

وی افزود:این رقابت‌ها در رشته‌های فردی سنگ، کباده، چرخ تیر، چرخ چمنی، میل بازی و میل سنگین با هدف تشویق ورزشکاران و کشف استعداد‌های برتر به منظور حضور در مسابقات کشوری برگزار شد.

وی ادامه داد: در رشته چرخ ۴۱ شرکت کننده در رده‌های سنی مختلف حضور داشتند که از این میان ۱۵ نفر در گروه‌ها و حوزه‌های مختلف به مقام‌های نخست تا سوم دست یافتند.

نایب رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۲۷ ورزشکار در رشته کباده و سنگ در رده‌های سنی مختلف شرکت کردند که از این تعداد ۱۸ نفر در رده و حوزه‌های مختلف مقام نخست تا سوم را کسب کردند.

وی تعداد شرکت کنندگان در رشته میل بازی را ۱۵ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۶ نفر در رده‌های سنی و در حوزه‌های مختلف مقام نخست تا سوم را از آن خود کردند.

موسوی از برگزاری طرح تابستانی در رده سنی ۶ الی ۱۵ سال خبر داد و گفت: این طرح با هدف ترویج و شناخت ورزش اصیل ایرانی و همچنین کشف استعداد‌های برتر توسط مربیان رسمی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای در چهار زورخانه شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

برگزاری رقابت‌های زورخانه‌ای در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار