خریداری ۴۰۰۰ تن گندم از کشاورزان لرستانی

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۲ لرستان گفت: تاکنون ۴۰۰۰ تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۲ لرستان گفت: تاکنون ۴۰۰۰ تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شده است.

حجت اله بیرانوند در رابطه با خرید تظمینی گندم و کلزا از کشاورزان لرستانی اظهارداشت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون ۴۰۰۰ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه امسال نرخ خرید تضمینی گندم معمولی به ازای هرکیلوگرم ۱۷۰۰ تومان و گندم دوروم ۱۷۷۰ تومان اعلام شده است افزود: فعلا خرید گندم از شهرستان پلدختر آغاز شده است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۲ لرستان عنوان کرد: سال گذشته حدود ۳۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان لرستان خریداری شد، اما پیش بینی می‌شود امسال ۴۰۰ تا ۴۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است بیان کرد: امسال برای خرید هر کیلوگرم از دانه‌های روغنی ۳ هزار و ۴۳۸ تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود.

بیرانوند گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۳۰۷ تن کلزا از کشاورزان خریداری شد که پیش بینی می‌شود امسال به چهار هزار تن افزایش یابد.

انتهای پیام/‌ب

۴۰۰۰ تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.