امام جمعه موقت سمنان:

ایران اسلامی اکنون قدرت مهم بازدارنده در منطقه است/امام راحل در برابر همه زورگویی، تهدید و بازیگری‌های دشمن مقاومت داشتند

ایران اسلامی اکنون قدرت مهم بازدارنده در منطقه است/امام راحل در برابر همه زورگویی، تهدید و بازیگری‌های دشمن مقاومت داشتندامام جمعه موقت سمنان گفت: ایران اسلامی اکنون قدرت مهم بازدارنده در منطقه است و هر نیرویی بخواهد از تنگه هرمز عبور کند باید از پاسداران ایران اجازه بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه سمنان گفت: عده‌ای خودباخته در داخل کشور از حضور نیروهای آمریکایی در خلیج فارس ترسیده‌اند که باید بدانند تنها راه ایستادگی برابر دشمنان مقاومت است، زیرا همین مقاومت و قدرت بود که باعث شد نیروهای آمریکایی بیرون از خلیج فارس ترمز کنند.

وی به تأثیر آرمان مقاومت در منطقه اشاره کرد و افزود: همه دیدند آمریکا و رژیم صهیونیستی با برنامه‌ای به عنوان معامله قرن به دنبال از بین بردن نام فلسطین بودند، ولی روز قدس در ۱۰۰ کشور دنیا مردم از فلسطین حمایت کردند.

حجت الاسلام عبدوس خاطرنشان کرد: نباید گذاشت هراس برخی در داخل از نیروهای نظامی آمریکا در منطقه بر مقاومت جمهوری اسلامی تأثیری بگذارد.

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: ایران اسلامی اکنون قدرت مهم بازدارنده در منطقه است و هر نیرویی بخواهد از تنگه هرمز عبور کند باید از پاسداران ایران اجازه بگیرد.

وی ادامه داد: در هیچ کجا، قبل و بعد از انقلاب اسلامی، یکجا در زندگی امام راحل نمی‌بینیم که ایشان در مسأله‌ای لرزش و نرمش نشان دهند و در برابر همه زورگویی، تهدید و بازیگری‌ها مقاومت داشتند.

حجت الاسلام عبدوس، ایران اسلامی را کشوری سرشار از سرمایه‌های خدادادی دانست و افزود: رهبری بارها اشاره داشتند که از خام فروشی جلوگیری شود و با فراوری باید ارزش افزوده به سود کشور ایجاد کرد.

امام جمعه موقت سمنان، حفظ وحدت را بهترین راه شکرگزاری انقلاب و امنیت ایران دانست و گفت: هیچکس نباید با وحدت شکنی آب به آسیاب دشمن بریزد.

انتهای پیام / گ 

نماز جمعه این هفته سمنان برگزار شد 

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.