رشد ۵۰ درصدی جمع آوری فطریه

مدیرکل کمیته امداد اصفهان از افزایش ۵۰ درصدی جمع آوری فطریه نسبت به سال گذشته در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: شبکه منسجم و شفاف جذب مشارکت و باز توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده همراه با سرعت، دقت و امانت‌داری کمیته امداد از مهم‌ترین دلایل اعتماد بالای مردم نیکوکار استان اصفهان به این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه امکان پرداخت فطریه برای آن دسته از همشهریانی که تاکنون موفق به ادای این فریضه نشده‌اند، کماکان وجود تأکید کرد: مبالغی که در روز عید سعید فطر و روز‌های پس‌ازآن تا به امروز در صندوق‌های مستقر در بیش از ۱۵۲۷ پایگاه این نهاد در سراسر استان ریخته شده به‌طور کامل به دست نیازمندان و مددجویان تحت حمایت رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان میزان فطریه و کفاره جمع‌آوری‌شده توسط پایگاه‌های این نهاد در سراسر استان را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به ادامه داشتن جمع‌آوری و توزیع زکات و کفارات این رقم افزایش خواهد یافت.

متین پور بهترین راه پرداخت فطریه برای کسانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به این کار نشده‌اند را استفاده از سامانه‌های غیرحضوری این نهاد عنوان کرد و گفت: همشهریان عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد پرداخت #۱*۸۸۷۷* از تلفن همراه خود و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir این فریضه الهی را بجا آورند.

انتهای پیام/ی
 


فرصت پرداخت فطریه هنوز وجود دارد

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.