فعالیت خارج از چارچوب صنفی معضلی که گریبانگیر آرایشگاه‌های زنانه شده

با افزایش فعالیت خارج از چارچوب صنفی آرایشگاه‌های زنانه، واحد‌ها متخلف پلمب می‌شوند.

فعالیت خارج از چارچوب صنفی معضلی که گریبانگیر آرایشگاه‌های زنانه شدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فعالیت‌های نامتعارف آرایشگاه‌های زنانه پای پلیس را به این صنف کشانده و با تشدید نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه واحد‌هایی که پارا از چارچوب صنفی فراتر میگذارند وخارج از کار صنفی فعالیت می‌کنند پلمب می‌شوند.

در این راستا سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از پلمب یک واحد آرایشگاه زنانه متخلف در ساوه خبرداد.

سرهنگ اسدی افزود: در طرح نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ساوه یک واحد آرایشگاه زنانه متخلف که برخی از اقلام پزشکی را به صورت غیر مجاز به مشتریان خود ارائه می‌کرد، شناسایی و پلمب شد.

ارائه اقلام پزشکی به صورت غیر مجاز، تبلیغات نامتعارف، غیرمجاز بودن واحد صنفی از جمله تخلف‌هایی است که در آرایشگاه‌های زنانه رخ می‌دهد.

حدود یک هفته پیش هم در طرح نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی یک واحد آرایشگاه زنانه در اراک که اقدام به تبلیغات نامتعارف می‌کرد شناسایی و پلمب شد.

شش ماه پیش هم در طرح نظارتی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی ۱۱ آرایشگاه زنانه غیرمجاز در اراک شناسایی و پلمب شدند.

نه ماه پیش هم در طرح تشدید نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه در اراک اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ۱۱ آرایشگاه‌های زنانه را پلمب کرد.

اجرای طرح نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه با همکاری بازرسان اتحادیه آرایشگران زنانه و اداره نظارت بر اماکن عمومی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام / ج

تشدید نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه و پلمب واحد‌های متخلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.