دومین نشست انجمن ادبی آینه‌های ناگهان کانون گتوند برگزار شد

دومین نشست انجمن ادبی آینه‌های ناگهان مراکز کانون پرورش فکری شوشتر، گتوند و مسجدسلیمان عصر روز دوشنبه در مرکز فرهنگی هنری گتوند برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در دومین نشست انجمن ادبی آینه‌های ناگهان مراکز کانون پرورش فکری شوشتر، گتوند و مسجدسلیمان که عصر روز دوشنبه در مرکز فرهنگی هنری گتوند برگزار شد، سجاد خسروی شاعر گتوندی و ۲۰ عضو کودک و نوجوان دختر کانون در آن حضور داشتند نوجوانان عضو انجمن ادبی آینه‌های ناگهان به خوانش آثار خود پرداختند و با حضور میهمان برنامه آثار نقد و بررسی شد.

خسروی، شاعر گتوندی در نقد و بررسی آثار اعضا این انجمن به خیال‌پردازی و جان‌بخشی به اشیاء در منطق شعر، تصویرسازی‌های بکر و تازه، استفاده از تشبیهات بدیع و خلاقانه، استفاده از ترکیب‌سازی‌های عامیانه و هنری و موسیقی‌های درونی و برونی و واج آرایی‌های زیبا در آثار اعضا اشاره کردند و ضمن نقد و بررسی آثار تک تک اعضا، کتاب‌های 'ده شاعر انقلاب' از محمد کاظم کاظمی، 'تنفس صبح' قیصر امین پور، 'از این آسمان تا آن آسمان' اشعار سلمان هراتی و 'جلسه شعر' از اسماعیل امینی را به آن‌ها معرفی و نوجوانان را به مطالعه این کتاب‌ها دعوت کرد.

در بخش دیگر این نشست ادبی، کارگاه شعرنویسی و نوشتن‌خلاق با موضوع طبیعت و محیط زیست و دلنوشته‌های خود با موضوع رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) برگزار شد.

اعضا در این کارگاه بعد از نوشتن دلنوشته‌های خود آن‌ها را خوانش و سپس نقد و بررسی کردند.

گفتنی است: دومین نشست انجمن ادبی آینه‌های ناگهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراکز گتوند، مسجدسلیمان و شوشتر روز دوشنبه ۲۰ خردادماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ در این مرکز فرهنگی هنری برگزار شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری نشست ادبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.