حمله وحشتناک گاو به گاوباز! +فیلم

گاوباز جوان که در مسابقات گاوبازی اسپانیا قصد داشت با شمشیر یک گاو را از پای درآورد با حمله غافلگیرانه این حیوان به هوا پرتاب شد و به شدت زخمی شد.

لحظه حمله وحشتناک گاو به گاوباز! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله یک گاو خشمگین به یک گاوباز اسپانیایی در مسابقات گاوبازی مادرید اسپانیا را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در فستیوال گاوبازی لاس ونتاس رخ داد "رومن کولادو" ۲۶ ساله توسط یک گاو خشمگین از ناحیه پا به شدت مجروح شد.

این گاوباز جوان هنگامی که قصد داشت با یک شمشیر این گاو را از پای درآورد از ناحیه پا مورد حمله این گاو قرار گرفت. ویدئویی که منتشر شده است لحظه وقوع این حادثه را نشان می دهد. این ویدئو این گاوباز را در حالی که یک شمشیر در دست دارد و خود را در مقابل حمله گاو آماده کرده است نشان می‌دهد. لحظاتی بعد این گاوباز بر اثر حمله برق‌آسای این گاو غافلگیر شد و در حالی که شاخ راست گاو وارد پای چپ او شده بود، به هوا پرتاب شد.

پس از این حادثه این گاوباز بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. بنا به گزارش رسانه‌های اسپانیا این گاو یک جراحت ۳۰ سانتی متری در پای این گاوباز ایجاد کرده بود. گفته می‌شود کولادو که مورد حمله جراحی قرار گرفته در بخش مراقب‌های ویژه بستری است.

انتهای پیام/

حمله غافلگیرانه گاو خشمگین به گاوباز جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
حقش بود گاوه باس بدتر از اين به سرش مياورد
آخه بعد از اينكه گاوبازي تموم شد و حيوون بيچاره رو خسته و كوفته كردين ديگه چرا ولش نميكنين بره استراحت كنه يا بكشينش و اونو زجر كش ميكنين
آخرین اخبار