وضعیت فضا‌های آموزشی در بوکان غیرمطلوب است

سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان گفت: بوکان از لحاظ فضای آموزشی و زیر ساختی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، لقمان خسروپور آذر سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان در یازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان با اشاره به امر مدرسه سازی و توسعه فضا‌های آموزشی در سطح این شهرستان گفت: بوکان از لحاظ فضای آموزشی و زیر ساختی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، امیدوارم با کمک مجموعه خیرین مدرسه ساز بتوانیم گام‌های موثری در مسیر توسعه آموزش و پرورش و زیر ساخت‌های آموزشی برداریم.

او با یاد آوری اینکه احیا و ساخت مدرسه را باید امر مقدسی برشمرد که خیران مدرسه ساز با ایمان راسخ خود دست به این کار می‌زنند ادامه داد: همین ایمان و اعتقاد باعث شده که امروز شاهد برپایی کلاس‌های درس در روستا‌ها و مناطق محروم شهرستان باشیم.

خسروپور آذر کمک‌های مردمی را ظرفیت نهفته در امر کمک به آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: باید روح مشارکت مردمی را در کمک به آموزش و پرورش و ساخت و تجهیز مدارس تقویت کرد و علاوه بر آن باید آموزش و پرورش در راس توجه مسئولان قرار گیرد.

یازدهمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز شهرستان بوکان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی، سرپرست فرمانداری بوکان، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین ادارات، خیّرین و دبیران مدارس شهرستان بوکان روز دوشنبه ۲۰ خرداد ماه ۹۸ در سالن فرهنگسرای سیمرغ برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
 

نبود فضای آموزشی استاندارد در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.