بازخودر‌های مثبت به معرفی نسخه جدید بازی Call of Duty

شرکت اکتیویژن به تازگی با انتشار پیش نمایش نسخه جدید بازی Call of Duty، این عنوان را به صورت رسمی معرفی کرد که با بازخوردهای مثبتی از سوی طرفداران همراه بود.

بازخودرهای مثبت به معرفی نسخه جدید  بازی Call of Dutyبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که به رویداد E3 نزدیک می‌شویم، اکتیویژن تصمیم گرفت تا به صورت رسمی بازی Call of Duty: Modern Warfare را معرفی کند، این اتفاق کمی غیرمنتظره رخ داد و طرفداران گیم با شنیدن خبر انتشار تریلر رسمی این بازی برروی شبکه‌های اجتماعی اکتیویژن، کمی غافلگری شدند، در هر صورت اکتیویژن با معرفی نسخه جدید ندای وظیفه، مهم‌ترین اتفاق حوزه گیم در هفته اخیر را رقم زد.

اما بازخورد‌های اولیه در زمان معرفی یک عنوان جدید بسیار اهمیت دارد، شاید یک بازی با تمامی قابلیت‌های برجسته خود در زمان نامناسبی معرفی شود و همین مورد تمام زحمت‌های تیم توسعه آن عنوان را به هدر بدهد. اما اکتیویژن زمان درستی را برای معرفی نسخه جدید Call of Duty انتخاب کرد، در حال حاضر بازار اخبار و شایعات حوزه بازی‌های ویدئویی به دلیل نزدیک شدن به رویداد E3 داغ است و به همین جهت انتشار تریلر یک بازی مهم مانند Call of Duty: Modern Warfare مانند یک بمب خبری همه را به خود جذب می‌کند.

بازخودر‌های مثبت به معرفی نسخه جدید بازی Call of Duty

البته برای این مطلب، دلیلی مستحکم وجود دارد، پس از انتشار پیش نمایش نسخه جدید Call of Duty، تمامی سایت‌های خبری این موضوع را پوشش دادند، تریلر این عنوان تنها در سه روز به بیش از ۲۰ میلیون بازدید رسیده که خود یک رکورد است، از طرفی نظرات و بازخود‌های مثبت کاربران به این خبر و پیش نمایش بازی نیز در تمامی سایت‌ها قابل لمس است. اکتیویژن اعلام کرده که این بازی در ۲۳ اکتبر (اوایل آبان ماه) عرضه خواهد شد، به همین دلیل طرفداران برای تجربه این عنوان باید چند ماهی را صبر کنند.

بازخودر‌های مثبت به معرفی نسخه جدید بازی Call of Duty

اما طبق اخبار بازی Call of Duty: Modern Warfare همانطور که از نامش پیداست به ادامه داستان‌های جنگ‌های آینده این سری خواهد پرداخت، این عنوان توسط استودیو Infinity Ward تولید شده، این استودیو سابقه تولید عنوان Call of Duty: Ghosts را در رزومه خود دارد که علی‌رغم خلاقیت بالا، نمرات پایینی از کارشناسان دریافت کرد و به نوعی یکی از ضعیف‌ترین نسخه‌های بازی ندای وظیفه شناخته می‌شود. حال این نگرانی برای طرفداران این بازی وجود دارد که نسخه جدید ندای وظیفه نیز مانند عنوان Ghosts نتواند در عمل، گیمر‌ها را به خود جذب کند. طبق اعلام رسمی اکتیویژن، موسیقی متن این عنوان را Sarah Schachner آهنگساز مطرح عناوین Assassin's Creed Unity، Assassin's Creed Origins و Call of Duty: Infinite Warfare تولید خواهد کرد. همچنین با توجه به محبوبیت بازی‌های بتل رویال در یکی دو سال اخیر، احتمال اضافه شدن این حالت نیز در این نسخه افزایش پیدا کرده که می‌تواند تغییری مهم و اساسی برای سری بازی‌های ندای وظیفه باشد.


بیشتر بخوانید: عنوان God & Monsters شما را به دنیای اسطوره‌ها می‌برد


انتهای پیام/

 نسخه جدید بازی Call of Duty

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار