صدور کارت شهروندی در منطقه آزاد اروند

رئیس سرپرستی منطقه ۱۱ بانک شهر گفت: بیش از ۵۲ هزار کارت شهروندی از سوی بانک شهر برای ساکنان منطقه آزاد اروند صادر شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،خداکرم مرادی رئیس سرپرستی منطقه ۱۱ بانک شهر پنجشنبه با تاکید بر لزوم گسترش و توسعه همکاری های این بانک با منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری و حمایت بانک شهر، کارت شهروندی را با هدف ارائه خدمات ویژه به ساکنان این منطقه تهیه و توزیع کرده است.

وی ادامه داد: این کارت حاوی اطلاعات شهروندان از جمله مدارک سجلی، اثبات سکونت در منطقه آزاد اروند و تعریف خدمات خاص است.

رئیس سرپرستی بانک شهر منطقه ۱۱ بانک شهر افزود: در حال حاضر این کارت به عنوان کارت شناسایی مورد استفاده قرار می گیرد، اما دارندگان این کارت ها در آینده ای نزدیک می توانند از تخفیف و معافیت های مختلف بهره مند شوند.

مرادی گفت:شهروندان ساکن منطقه آزاد اروند دارای کارت شهروندی می توانند علاوه بر انجام امور بانکی، امور اداری خود نظیر امور پستی، استفاده از پارکینگ های عمومی، کارت پارک شهرداری، مراکز تفریحی و خرید، دانشگاه ها، پرداخت هزینه تاکسی و اتوبوس را نیز از طریق این کارت انجام دهند.

منطقه آزاد اروند شامل محدوده شهرستان های آبادان و خرمشهر در استان خوزستان به عنوان پرجمعیت‌ترین منطقه آزاد کشور شناخته می شود.

این منطقه، دارای مزیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در حوزه تجاری، بازرگانی، صنعتی، گردشگری و ترانزیت می‌باشد که با استقبال گردشگران خارجی ازجمله کشور عراق، در چند سال گذشته رشد بسیار خوبی در حوزه گردشگری و نیز توسعه اقتصادی داشته است.

انتهای پیام/ د

صدور بیش از ۵۲ هزار کارت شهروندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادل بدرانی نژاد
۰۱:۳۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
سلام الان ۵سال است برای کارت شهروندی مدارک تحویل اداره پست دادم ولی هیچ خبری نیست لطفاً پیگیر باشید همش درحال چاپ .....باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ممحمدامین
۱۷:۰۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام الان سه سال است برای کارت شهروندی مدارک لازم به اداره پست تحویل دادم چند بار به سایت پیگیری کارت شهروندی وارد شدم می گوید در دست چاپ است یا درحال ارسال مگر ارسال وچاپ چند سال طول میکشید آشنایان که بامن برای کارت شهروندی اقدام کردن اس ام اس دریافت کارت به داره پست مراجعه کردن و کارت شهروندی خود را تحویل گرفتند چرا کارت شهروندی ما نیامده بعد سه سال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
لویمی
۰۶:۱۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
آیا برای دریافت کارت شهروندی الزام به سکونت هستش یا نه؟
مادر من متولد آبادان هستش ولی ساکن شهر دیگر هستیم ایا امکان دریافت کارت شهروندی هستم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ادیب محمدی پور باغلانی
۱۰:۲۸ ۰۹ تير ۱۳۹۹
من الان سه سال برای کارت شهروندی ثبت نام کردم تا الان هیچ خبری نیست کسی هم جواب گوی مردم نیست
Iran (Islamic Republic of)
خلیل خالدی فرد
۱۳:۱۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
باسلام بیش از یک سال است که برای کارت شهروندی ثبت نام کردیم تا حالاخبری از کارت بدستمان نرسید.